خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

اعلام نامزدی «لیز تراس» برای نخست‌وزیری انگلیس/ تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت ۲۸ شهرک‌ صهیونیست‌نشین در کرانه باختری/ کشته شدن ۱۵ نفر در حمله روسیه به آشیانه توپخانه‌های «هویتزر»

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۰۹۴

اعلام نامزدی «لیز تراس» برای نخست‌وزیری انگلیس، تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت ۲۸ شهرک‌ صهیونیست‌نشین در کرانه باختری و کشته شدن ۱۵ نفر در حمله روسیه به آشیانه توپخانه‌های «هویتزر» از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که آشیانه‌های اوکراینی که توپخانه‌‌های ساخت آمریکا در آن نگهداری می‌شدند را مورد هدف قرار داده است.

- صهیونیست‌های افراطی درصدد احداث ده‌ها تجمع شهرک‌نشینی جدید در کرانه باختری هستند.

- نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس گفت که این رژیم حق آزادی عمل در مقابله با برنامه هسته‌ای ایران را برای خود محفوظ می‌داند.

- رئیس مجلس سری‌لانکا گفت که رئیس‌جمهوری از کشور خارج شده است اما چهارشنبه به سری‌لانکا بازمی‌گردد تا همانطور که قول داده است، استعفا دهد.

- وزیر خارجه انگلیس به طور رسمی برای رهبری حزب محافظه‌کار و نخست‌وزیری این کشور اعلام نامزدی کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز