خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

احتمال اعلام تصمیم به لغو به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی توسط محمود عباس/ حمله راکتی به پایگاه «عین‌الاسد»/ درخواست اوکراین برای تحریم نفتی روسیه

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۶۶۸

احتمال اعلام تصمیم به لغو به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی توسط رئیس تشکیلات خودگردان، حمله راکتی به پایگاه «عین‌الاسد» و درخواست اوکراین برای تحریم نفتی روسیه از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، رئیس‌جمهوری آمریکا گفت که کشورش برنامه‌ای برای تحویل سامانه پیشرفته پرتاب راکت به اوکراین ندارد.

- سفیر ایران در وین از نشست با رئیس و اعضای هیأت مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش خبر داد.

- آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز -دوشنبه- در گزارش جدید خود اعلام کرد که ذخایر اورانیوم غنی‌‌شده ایران به بیش از ۱۸ برابر سقف مجاز در چارچوب برجام رسیده است.

- برخی منابع از حمله راکتی به پایگاه «عین‌الاسد» در غرب عراق که محل استقرار اشغالگران آمریکایی است، خبر داد.

- وزیر خارجه روسیه برخی گمانه‌زنی‌ها در مورد بیماری و وضعیت جسمی نامناسب رئیس‌جمهوری این کشور، را رد کرد.

- وزیر خارجه آمریکا در گفت‌وگوی تلفنی با همتای یونانی خود، در موضعی مداخله‌جویانه، توقیف دو نفت‌کش یونانی توسط ایران در آب‌های خلیج‌فارس را محکوم کرد.

-  وزیر کشتیرانی یونان اعلام کرد که به نفت‌کش‌هایی که با پرچم این کشور حرکت می‌کنند، هشدار داده شده است که به آب‌های ایران نزدیک نشوند.

- روزنامه «دنیا الوطن» نوشت که رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین قرار است طی ساعات آینده تصمیم‌ها مهمی اتخاذ کند که یکی از این تصمیم‌ها لغو به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی و اجرای تمامی مصوبه‌های شورای مرکزی فلسطین است.

- رئیس‌جمهوری اوکراین در جریان سخنرانی مجازی برای سران کشورهای عضو اتحادیه اروپا از آنها خواست تا به «مشاجرات» خود بر سر تحریم نفت روسیه پایان دهند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز