خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

درخواست اوکراین برای برگزاری دیدار با روسیه/ حمله جنگنده‌های سعودی به صنعا/ گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه انگلیس و رژیم صهیونیستی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۳۸۳

درخواست اوکراین برای برگزاری دیدار با روسیه، حمله جنگنده‌های سعودی به صنعا و گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه انگلیس و رژیم صهیونیستی از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، کاخ سفید از گفت‌وگوی تلفنی رؤسای جمهوری آمریکا و اوکراین درباره تنش‌های مرزی مسکو و کی‌یف خبر داد.

- وزیر امور خارجه فردا میزبان همتای ایرلندی خود در تهران خواهد بود.

- وزیر خارجه پیشین و یکی از رهبران حزب دموکرات کردستان عراق حکم قطعی دادگاه عالی درباره ممنوعیت نامزدی وی برای پست ریاست‌جمهوری این کشور را سیاسی و ظالمانه توصیف کرد.

-  وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و همتای انگلیسی وی طی تماسی تلفنی درباره مذاکرات هسته‌ای وین رایزنی کردند.

- نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین مذاکرات احیای توافق هسته‌ای ایران در وین می‌گوید که «پیشرفت قابل توجهی» در گفت‌و‌گوهای احیای برجام حاصل شده است.

- یک مقام آمریکایی اعلام کرد که ارزیابی‌های دولت این کشور نشان می‌دهد که شمار نیروهای روس که در حال حاضر در نزدیکی مرزهای اوکراین مستقر هستند، به بیش از ۱۳۰ هزار نفر رسیده است.

- جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی بار دیگر صنعا را هدف حمله قرار دادند.

- وزیر خارجه اوکراین، روسیه را به نادیده گرفتن درخواست‌های این کشور برای توضیح در خصوص استقرار نیروهای خود در نزدیکی مرز اوکراین متهم کرد.

- نظامیان اشغالگر اسرائیلی شامگاه گذشته محله شیخ جراح در قدس اشغالی را محاصره کرده و ساکنان این محله و فعالانی که برای همبستگی با آنها در این محله تجمع کرده بودند را مورد حمله قرار دادند.

- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از دیدار خود با سناتور تندروی جمهوری‌خواه آمریکایی درباره ایران خبر داد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز