خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

کشته شدن یک سرباز اوکراینی در جریان درگیری‌های مناطق شرقی/ حمله موشکی رژیم صهیونیستی به قنیطره/ توافق اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم علیه روسیه

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۰۷۹

کشته شدن یک سرباز اوکراینی در جریان درگیری‌های مناطق شرقی، حمله موشکی رژیم صهیونیستی به قنیطره و توافق اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم علیه روسیه از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، وزیر خارجه فرانسه از لغو دیدار برنامه‌ریزی شده با همتای روس خود خبر داد.

- در پی تصمیم روسیه برای به رسمین شناختن استقلال دونتسک و لوهانسک، اتحادیه اروپا بر سر تحریم ۳۵۱ نماینده مجلس دومای روسیه به توافق رسید.

- رئیس‌جمهوری آمریکا با انتقاد تصمیم رئیس‌جمهوری روسیه برای به رسمیت شناختن استقلال مناطق دونتسک و لوهانسک، آن را نقض تمامیت ارضی و حاکمیت اوکراین خواست.

- آژانس شبکه فدرال آلمان اعلام کرد که در پی تصمیم روسیه برای به رسمیت شناختن جمهوری‌های خودخوانده دونتسک و لوهانسک، صدور مجوز بهره‌برداری از پروژه گازی نورد استریم-۲ را به حالت تعلیق درآورده است.

-  وزیر خارجه آمریکا در پی تصمیم روسیه برای به رسمیت شناختن استقلال مناطق دونتسک و لوهانسک، اعلام کرد که دیدار با وزیر خارجه این کشور را لغو می‌کند.

-  رژیم صهیونیستی بامداد امروز -چهارشنبه- قنیطره را هدف حمله قرار داد.

- رئیس‌جمهوری اوکراین در یک سخنرانی تلویزیونی اعلام کرد که سربازان ذخیره را برای یک دوره خاص فرا می‌خواند.

- ارتش اوکراین از کشته شدن یک سرباز این کشور در جریان درگیری‌های در شرق این کشور خبر داد.

- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، مدعی شد که ایران برای مجهز کردن پهپادهای عرضه‌شده به ونزوئلا به مهمات هدایت‌شونده تلاش می‌کند.

- معاون وزیر خارجه سوریه تأکید کرد که کشورش بر اساس مواضع اصولی خود از به رسمیت شناختن استقلال جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک توسط روسیه حمایت می‌کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز