خبرگزاری کار ایران

مشاوره حقوقی آنلاین رایگان با وکیل VIP

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۰۴۵

 

مشاوره حقوقی می‌تواند در زمینه‌های مختلف حقوقی، کیفری یا خانواده صورت گیرد. که می‌توان از موارد شایع آن به طلاق، مهریه، قراردادها، ملکی، شهرداری و ... اشاره کرد. در واقع شما برای مشاوره با وکیل از سه حالت می‌توان استفاده کرد که شامل مشاوره حقوقی آنلاین رایگان، مشاوره حقوقی تلفنی و مشاوره حقوقی حضوری است. مجموعه وکیل VIP برای اینکه بتواند درصد برنده شدن در هر پرونده را افزایش بدهد سعی کرده در هر دعوی حقوقی یا کیفری وکیل متخصص در آن موضوع را بکار گیرد. در ادامه به سوالاتی که معمولا در مشاوره‌ها می‌پرسند خواهیم پرداخت.

مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری

یکی از سوالاتی که از مشاور حقوقی می‌پرسند این است که مهریه عندالمطالبه و مهریه عندالاستطاعه چیست؟ مهریه حق مالی زن می‌باشد که شوهر باید آن را پرداخت کند. در واقع مهریه عندالمطالبه به این معناست که هر زمانی طلب شود، زوج ملزم به پرداخت خواهد بود. مهریه عندالاستطاعه یعنی هرگاه زن مطالبه کند مرد در صورتی که داشته باشد باید پرداخت نماید و اگر نداشته باشد تکلیفی به پرداخت ندارد و نمی‌توان او را مجبور به پرداخت نمود.

مهریه عندالاستطاعه طبق ماده ۳ قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی قابل اعمال نیست و حبس، ممنوع الخروجی و … را ندارد.

مشاوره آنلاین حقوقی با وکیل طلاق

یکی از سوالاتی که از وکیل طلاق در مشاوره حقوقی آنلاین بسیار پرسش می‌شود این است که به استناد کراهت زوجه از زوج چطور می‌توانند طلاق بگیرند؟ پاسخ وکیل خانم متخصص در دعاوی طلاق این است که زن به واسطه کراهتی که از شوهر خود دارد در مقابل مالی که به شوهر می‌دهد می‌تواند طلاق بگیرد اعم از اینکه مال‌ مزبور عین مهریه یا معادل آن و یا بیشتر و یا کمتر از مهر باشد و اسم این طلاق در قانون مدنی طلاق خُلع می‌باشد.

البته صرف داشتن کراهت جزئی نمی‌توان طلاق گرفت و از طرف دیگر مرد نیز باید با این نوع طلاق موافقت نماید تا حکم طلاق صادر شود.

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل مهریه

افزایش پیش قسط یا اقساط مهریه چگونه است؟ این هم سوالی است که از وکیل مهریه مجموعه وکیل VIP پرسیده شده و وکیل پایه یک دادگستری مهریه در پاسخ به آن گفته است که در صورتی که پیش قسط و اقساط مهریه تعیین شده توسط دادگاه که با توجه به اعسار زوج بوده است متناسب با رفع نیاز‌های ضروری زوجه نباشد، زوجه می‌تواند با دادخواست تعدیل اقساط مهریه درخواست افزایش را داشته باشد. البته برای اینکه بتوانید در عین حال توانایی مالی شوهر را ثابت کنید بهتر است در ضمیمه موارد تمکن مالی زوج را پیوست نمایید.

یا در کل در صورت تغییر در وضعیت میزان درآمد زوج و یا اشتغال او، می‌توان درخواست افزایش مهریه توسط زوجه داده شود. و برعکس همین موضوع می‌تواند از طریق زوج اقدام شود مثلا زمانی که زوج درآمدش کم شده یا بواسطه تورم نمی‌تواند از پس هزینه‌های خود برآِید می‌تواند درخواست کاهش اقساط مهریه را داشته باشد.

مشاوره حقوقی آنلاین رایگان 24 ساعته

سوال دیگری که از وکیل مشاوره حقوقی آنلاین می‌پرسند این است که اگر زوجه‌ای یکسال نفقه‌اش پرداخت نشده باشد می‌تواند با عنوان ترک انفاق شکایت کیفری نماید؟ در پاسخ وکیل دادگستری می‌گوید نفقه حق زن می‌باشد و مبلغ آن توسط کارشناس رسمی دادگستری براسای احوالات و وضعیت زندگی زن مشخص می‌شود. در صورت عدم پرداخت نفقه توسط شوهر، زوجه می‌تواند دادخواست ترک انفاق ثبت کند و شوهر را ملزم به پرداخت نفقه کند. البته یکی از مواردی که می‌توان برای طلاق به آن استناد کرد نیز ترک انفاق می‌باشد.

در ماده ۱۱۲۹ قانون مدنی آمده است: در صورت استنکاف شوهر از دادن نفقه و عدم امکان اجراء حکم محکمه و الزام او به دادن نفقه زن می‌ تواند برای طلاق به حاکم ‌رجوع کند و حاکم شوهر او را اجبار به طلاق می‌نماید. ‌همچنین است در صورت عجز شوهر از دادن نفقه.

بهترین وکیل مشهد

در واقع بهترین وکیل به وکیلی گفته می‌شود که به قوانین و رویه قضایی در حوزه تخصصی خود آشنایی کامل داشته و تجربه خوبی به نسبت پرونده‌های موفق داشته باشد. یکی از مهم‌ترین موضوعات و نقاط مهم در انتخاب وکیل این است که شخصی که قرار است پرونده‌ای به‌عهده بگیرد تخصص و دانش کافی در آن حوزه داشته باشد و به این دلیل امر وکالت یک مسئله کاملاً تخصصی می‌باشد.

بهترین وکیل متخصص شامل وکیل ملکی، وکیل شهرداری ، وکیل خانواده، وکیل امور حسبی، وکیل امور ثبتی، وکیل طلاق، وکیل مهریه، وکیل کیفری، وکیل حقوقی، وکیل تصادفات، وکیل ثبت احوال، وکیل مواد مخدر، وکیل سرقفلی و … می‌باشند.

مشاوره آنلاین رایگان حقوقی با وکیل VIP

قبل از هر اقدام حقوقی بهتر است با وکیل مشاوره حقوقی داشته باشید. که شامل مشاوره حقوقی تلفنی، مشاوره حقوقی آنلاین و مشاوره حقوقی حضوری باشد. وکیل در طول یک مشاوره به سوال‌های شما پاسخ داده و دید کلی جریان پرونده را برای شما ترسیم می‌کند و به ابهامات شما پایان می‌دهد. حتی در بعضی مواقع در مدت مشاوره شاید متوجه شوید هیچکاری نکردن بهتر از هر کاره دیگری است. پس قبل از هر اقدامی مثل ارسال اظهارنامه یا دادخواست ابتدا با وکیل پایه یک دادگستری مشاوره داشته باشید.

برای مشاوره حقوقی آنلاین رایگان کافی است به سایت وکیل VIP مراجعه نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز