خبرگزاری کار ایران

بهترین وکیل مهریه و طلاق در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۴۶۰

بهترین وکیل مهریه و طلاق در شیراز + مشاوره حقوقی طلاق، مهریه و دعاوی خانوادگی با بهترین وکلای حقوقی و کیفری دادگستری در شیراز

بهترین وکیل مهریه و طلاق در شیراز با در نظر گرفتن حوزه مسئولیت هایی که موکل به او می دهد، در دادگاه های خانواده حاضر شده و به دفاع از حقوق موکل خود می پردازد. اما با افزایش روزشمار آمار این وکلا انتخاب در میان آن ها گاها کار دشواری می شود. در این گزارش با وظایف مهم این وکلا در دادگاه های حقوقی بیشتر آشنا شده و به این ترتیب انتخاب شما را ساده تر می کنیم.

مهمترین وظایف وکیل در پرونده ها طلاق

این وکلا اغلب در دعاوی خانوادگی شرکت می کنند و به همین خاطر تجربه وسیعی در رسیدگی به این دسته از پرونده ها دارند. به همین خاطر استفاده از مشاوره های حقوقی آن ها مزایای بی شماری برای موکلین به همراه دارد. یکی از مهمترین وظایف یک وکیل پس از پذیرش پرونده موکل خود در زمینه طلاق، ارائه اطلاعات دقیق در خصوص قوانین موجود است. این مشاوره های حقوقی، وضعیت موجود را برای موکل روشن تر می کند و قدرت تصمیم گیری او را افزایش می دهد.

این وکلا وظیفه دارند که دادخواست ها و شکواییه های مربوطه را نیز در حدود اختیارات و خواسته های موکل تنظیم کرده و آن ها را به دادگاه های مربوطه ارائه دهند. به این ترتیب روند پرونده پیش رو بهتر طی می شود و موکل با بهره گیری از روش های حرفه ای تر از حقوق خود دفاع به عمل می آورد. برخی از این وکلا به نیابت از موکل خود در جلسات رسیدگی دادگاه نیز حضور به عمل می آورند. بررسی روند دادگاه های تجدید نظر و رسیدگی به وضعیت این مراحل نیز بر عهده وکلای طلاق می باشد.

حضور در هر یک از نهادهای دولتی برای رسیدگی بهتر به پرونده مذکور نیز از مجموعه وظایف این وکلا به شمار می رود.

مهمترین وظایف وکیل در پرونده های مهریه

اصولا پرونده های مهریه کمی تخصصی تر از سایر دعاوی خانوادگی هستند و رسیدگی به آن ها دانش و علم بیشتری می خواهد. به همین خاطر باید در انتخاب وکیل برای این دسته از پرونده دقت بیشتری داشته باشید. وکیل شیراز با در نظر گرفتن مجموعه وظایف تعیین شده برای این دسته از وکلا به امور مربوط به پرونده رسیدگی می کند. یک وکیل خوب باید با تسلط کافی بر قوانین موجود در این حوزه نسبت به دفاع از موکل خود اقدام نماید. داشتن مهارت ها و قابلیت های حقوقی نیز از مهمترین ویژگی های وکلای این حوزه به شمار می رود که رسیدگی به وظایف آن ها را بهتر می کند.

بهترین وکیل مهریه و طلاق در شیراز

این وکلا باید بر جنبه های فنی وکالت نیز تسلط داشته باشند. به همین خاطر نیز بررسی سطح سواد و جایگاه علمی آن ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. وکلای مهریه این حق قانونی را در شرایط مختلفی بررسی می کنند. در برخی از پرونده ها بحث برای دریافت مهریه پس از مرگ زوج مطرح می شود. همچنین برخی از آن ها مربوط به دریافت مهریه در عقد دائم و موقت است که هر یک قوانین و ضوابط خاص خود را دارد. بهترین وکیل مهریه در شیراز باید توان رسیدگی به همه این پرونده ها را داشته باشد.

آشنایی با وکیل خانوادگی

بهترین وکیل طلاق در شیراز یکی از وکلای عرصه پرونده های خانوادگی است که در شاخه طلاق و مهریه نیز فعالیت می کند. وکلای خانوادگی از مهمترین شاخه های حقوقی محسوب می شوند و تخصص بسیار بالایی در این پرونده ها دارند. برخی از پرونده هایی که در دست این وکلا قرار می گیرند، به شرح زیر هستند:

  • پرونده های دعاوی مربوط به نامزدی
  • پرونده های مربوط به طلاق توافقی
  • پرونده های نفقه
  • پرونده های اجازه ازدواج
  • پرونده های مهریه در زمان عقد دائم و موقت

و بسیاری دیگر از پرونده هایی که رسیدگی به آن ها در صلاحیت دادگاه های خانواده است. این وکلا دانش بالایی از قوانین مربوط به این حوه دارند و با مهارت وسیع خود به آن ها رسیدگی می کنند. هر یک از پرونده های مهریه و طلاق، در دوره های مختلفی از ازدواج زوجین، شرایط خاص خود را دارند که وکیل با در نظر گرفتن آن ها به پرونده های نام برده شده رسیدگی می کند.

به نقل از آیت ماندگار :

مهریه یکی از مهم ترین حقوق اقتصادی است که بر اساس عقد ازدواج به زن داده می شود. طبق ماده 1082 قانون مدنی «زن پس از عقد مالک مهر می شود و هر زمان که بخواهد می تواند بگیرد». بنابراین به محض این که بین زن و مرد خطبه عقد جاری شود، زن، مالک مهریه ای است که می تواند قبل و بعد از فوت شوهر آن را مطالبه کند و یا با بخشیدن مهریه، شوهر را از این مسئولیت برهاند.

تعیین مهریه یکی از شروط صحت عقد موقت است، یعنی اگر در عقد موقت معلوم نباشد که مهریه زن چه قدر است، عقد باطل است. اما در عقد دائم، تعیین میزان مهر لازم نیست. بنابراین مطالبه مهریه بعد از فوت زوج نیز امکان پذیر است و مشکلاتی از قبیل رابطه نامشروع و عدم تمکین وی ربطی به دریافت مهریه زوجه و پرداخت مهریه زوجه از طرف شوهر ندارد.

بهترین وکیل مهریه و طلاق در شیراز

مسئولیت های مهم وکیل خانواده

بهترین وکیل مهریه و طلاق در شیراز در امور خانوادگی مداخله کرده و آن ها را با بهترین شگردهای قانونی حل و فصل می نماید. برخی از مسئولیت های این دسته از وکلا را در زیر مشاهده می کنید:

  • وکیل مهریه و طلاق در شیراز با رعایت اصول اخلاقی و با بهره گیری از اصول حرفه ای به پرونده های خود رسیدگی می کند. این مهمترین اصل کاری این دسته از وکلا است.
  • گزارش مراحل کاری به موکل نیز در حوزه وظایف این دسته از وکلا جای می گیرد.
  • از مسئولیت های مهم این وکلا برقراری صلح و تلاش برای ایجاد توافق و سازش بین طرفین است. این وکلا وظیفه دارند که به کانون خانواده ارج دهند و با بهره گیری از تجربیات خود برای حفظ جایگاه خانواده تلاش کنند.
  • کلیه امور حقوقی و قضایی در طول این پرونده ها بر عهده بهترین وکیل مهریه در شیراز قرار دارد.
  • جمع آوری مستندات و نگهداری از آن ها برای رسیدگی بهتر به پرونده نیز از مسئولیت های مهم این وکلا به شمار می رود. این امور در میان وظایف فنی وکلای خانوادگی جای می گیرد.

جمع بندی

منبع اصلی این گزارش وب سایت رسمی حامد اسکندری بهترین وکیل شیراز می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت مراجعه نمایید. در این گزارش در خصوص ویژگی ها و مجموعه وظایف بهترین وکیل طلاق در شیراز اطلاعاتی را بررسی کردیم که در نظر گرفتن آن ها به شما کمک می کند که انتخاب شایسته تری در میان این وکلا داشته باشید. اصولا وکلای خانوادگی تعداد بی شماری دارند. از این رو برای انتخاب در میان آن ها باید به مسائل بسیار زیادی توجه داشته باشید. در حین انتخاب هر یک از این وکلا باید به کیفیت کار آن ها دقت داشته باشید و پرونده های سابق آن ها را بررسی کنید. در این صورت بهتر می توانید، برای انتخاب هر یک از این وکلا برای پیشبرد اهداف خود تصمیم بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز