خبرگزاری کار ایران

پیامک قوه قضاییه، اسقاط کافه خیارات چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۳۷۲

طبق قانون زمانی که افراد تصمیم به انعقاد قرارداد می‌گیرند باید به آن پایبند باشند که از آن تحت عنوان اصل الزامی بودن یاد می‌شود. در شرایط خاصی هر یک از طرفین امکان دارد قصد فسخ قرارداد را داشته باشند که در این صورت طبق قانون و بندهای قرارداد شرایطی برای جبران خسارت طرفین ایجاد می‌شود. درعلم حقوق به اختیاراتی که برای طرفین قرارداد در نظر گرفته می‌شود خیار می‌گویند. امروزه راه‌های مختلف کلاهبرداری وجود دارند که از طریق روش‌هایی همچون ایمیل یا پیامک انجام می‌شوند. یکی از این روش‌‌ها با متن ارسال پیامک قوه قضائیه، اسقاط کافه خیارات چیست، صورت می‌گیرید.

در ادامه توضیحات جامعی درباره خیارات ارائه می‌دهیم.

خیارات در حقوق چیست؟ معرفی انواع خیارات در حقوق

در کلیه معاملات تجاری و غیر تجاری طرفین تعهداتی را می‌پذیرند که باید به آن پایبند باشند. در این راستا قانون‌گذاران ضمانت‌هایی را جهت اجرای صحیح قرارداد و تامین خسارت در صورت فسخ آن قرار داده‌اند. طبق تعریف کلی، اختیاراتی را که قانون‌گذار به منظور برهم زدن معاملات و در نتیجه بهبود شرایط معامله برای طرفین در نظر گرفته است، خیارات می‌نامند. این خیارات شامل موارد زیر می‌شوند:

خیار مجلس

هر یک از طرفین قرارداد تا قبل از زمانی که متفرق شوند این اختیار را دارند که در صورت تمایل معامله را فسخ کنند.

خیار حیوان

این خیار صرفا برای مشتری در نظر گرفته شده است و بیانگر اختیار مشتری برای برگرداندن حیوان خریداری شده تا سه روز پس از معامله و دریافت وجه پرداخته شده است.

خیار تاخیر ثمن

درصورتی‌که جنس خارجی یا کالایی همچون اتومبیل خریداری شود و زمان پرداخت مبلغ آن در زمان حال باشد، خریدار نهایتا تا سه روز زمان دارد وجه مورد نظر را تامین و پرداخت کند.

خیار رویت و تخلف از وصل

گاهی اشخاص کالایی را به صورت مستقیم ندیده و صرفا با اوصافی که از آن شنیده‌اند خریداری می‌کنند. حال اگر بعد از مشاهده کالا، ویژگی‌های مذکور را نداشته نباشد، امکان فسخ و دریافت وجه در لحظه برای آن‌ها ممکن خواهد بود.

خیار غبن

کلمه غبن به معنای وارد کردن ضرر و زیان به کسی در معامله است. در تعریف واضح‌تر، این ضرر و زیان زمانی ایجاد می‌شود که طرف خریدار بر قیمت واقعی کالایی جاهل باشد. درصورتی‌که خریدار بر این موضوع آگاه شود، امکان رضایت دادن و دریافت مابه‌التفاوت یا فسخ قرارداد وجود دارد.

خیار عیب

اگر بعد از انجام معامله مشخص شود که جنس فروخته شد معیوب است، خریدار می‌تواند کالا را به همان صورت بپذیرد و مابه‌التفاوت را دریافت کند، یا اینکه کلا قرارداد را فسخ کند.

خیار تدلیس

تدلیس به صورت لغوی به معنای فریفتن است و زمانی برای طرفین ایجاد می‌شود که شخص مقابل طی عملیاتی در معامله فریب ایجاد کند. در اینصورت به محض آگاهی باید قرارداد فسخ شود و یا فرد خاطی نسبت به جبران خسارات وارده اهتمام ورزد.

خیار شرط

گاهی در زمان عقد قرارداد شروطی نیز ذکر می‌شود که در انواع شروط صفت و شروط فعل شناخته می‌شوند. شرط صفت مربوط به کیفیت و کمیت یک معامله است. به عنوان مثال فردی به شرط طلا بودن انگشتری را می‌خرد و درصورتی‌که این شرط رعایت نشود، حق فسخ قرارداد برای خریدار وجود دارد.

شرط فعل برای زمانی است که ضمن عقد قرارداد کی مستلزم به انجام یا ترک کاری باشد. به‌عنوان مثال هنگام خرید خانه شرط می‌شود که فروشنده خانه را نقاشی کند و اگر این مورد حاصل نشود هزینه باید پرداخت شود و یا امکان فسخ قرارداد از جانب خریدار وجود دارد. 

پیامک قوه قضاییه، اسقاط کافه خیارات چیست؟

ارسال پیامک قوه قضائیه از پنل‌های معتبر

برخی از افراد جامعه تجربه دریافت پیامک از طرف قوه قضائیه را دارند. این پیامک‌ها حاوی یک متن بیانگر دلیل ارسال پیام و یک لینک حاوی اطلاعات دقیق است. کاربران در اکثر مواقع برای دریافت دقیق برگه قوه قضائیه به‌صورت PDF ضروری است تا با وارد کردن شماره کارت و اطلاعات خود وارد سامانه شده، وجهی را پرداخت کرده و نسبت به دریافت فایل اقدام کنند. کلاهبرداران با ارسال پیامی افراد را وادار به کلیک برروی لینک می‌کنند و با درخواست وجه جهت نمایش پیام قوه قضائیه، به محض وارد شدن اطلاعات کارت بانکی، حساب فرد به‌طورکامل خالی می‌شود.

با توجه به مورد مذکور، لازم است کاربران توجه کنند که حتما پیام دریافت شده با شماره معتبر از یک پنل پیامکی معتبر همچون فراز اس ام اس باشد و پیام‌های دریافت شده از شماره موبایل یا خط‌های غیر استاندارد پاسخ داده نشوند. البته سامانه پیامکی کاربرد های دیگری هم دارد و خیلی از وکلا و موسسات حقوقی برای تبلیغات کسب و کارشان از سامانه ارسال پیامک استفاده می کنند. برای تبلیغات وکلا و موسسات حقوقی نمونه متن پیامک تبلیغاتی برای وکالت و موسسات حقوقی وجود دارد که می تواند در تبلیغات موسسه حقوقی به شما کمک کند.

روش پیگیری پیامک قوه قضائیه، سایت‌ها و سامانه‌های دادگستری امن‌ترین منبع اطلاعاتی

گاهی اوقات از صحت پیامک ارسال شده اطلاع نداریم و کلیک کردن روی لینک‌های ارسالی دردسری به اندازه فاش شدن اطلاعات شخصی،‌ بانکی، مدارک هویتی را به همراه دارد. گاهی اوقات اشتباها پیامک‌ها را حذف می‌کنیم. خوشبختانه راه‌های مناسبی مانند مراجعه به سایت قوه قضاییه یا بازگراندن پیامک‌های پاک شده وجود دارد که برای رفع نگرانی، آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. 

بازگرداندن پیامک‌های پاک شده قوه قضاییه در تلفن‌های همراه

ممکن است بسیاری از کاربران پس از دریافت پیامک قضایی، آن را اشتباهی حذف کنند. روش‌های متداولی برای بازگرداندن پیامک حذف شده گوشی سامسونگ و دیگر برندهای موجود در بازار وجود دارد که بااستفاده از آن‌ها می‌توان پیام‌ها را پیگیری کرد. لازم است کاربران توجه داشته باشند که پیامک‌های قوه قضائیه با نام ADLIRAN به موبایل ارسال می‌شوند.

سایت‌ها و سامانه‌های قوه قضاییه، مرجعی مطمئن برای بررسی ابلاغیه‌ها

یکی از روش‌های اصلی پیگیری پیامک قوه قضائیه مراجعه به سایت ثنا است. کاربران با جست و جوی کد ملی خود می‌توانند کلیه ابلاغیه‌های دریافتی را مشاهده کنند. این روش را می‌توان امن‌ترین راه بررسی پیام‌ها دانست. سایت‌های معتبر قوه قضائیه با بهره‌گیری از افزونه دیجیتس تمامی اطلاعات کاربران را دریافت و برای آن‌ها پیامک ارسال می‌کنند. این افزونه سازگاری کامل با انواع نسخه‌های وردپرس و دیگر افزونه‌های فرم‌ساز دارد. هم‌چنین به دلیل امنیت بالا، به هیچ عنوان اطلاعات کاربران در دسترس دیگران قرار نمی‌گیرد.

پیامک قوه قضاییه، اسقاط کافه خیارات چیست؟

با ارسال پیامک انبوه از طریق پنل معتبر فراز اس ام اس اعتماد کاربران را جلب کنید

پنل‌های متعددی برای ارسال پیامک به صورت انبوه طراحی شده‌اند که هرکدام باتوجه به امکانات، قیمت‌های متفاوتی دارند. پنل پیامک فراز اس ام اس توانسته با طراحی به روز، امنیت بالا و امکانات متنوع جایگاه ویژه‌ای کسب کند. از امکانات این پنل می‌توان به ارسال پیامک به بلک لیست، ارسال کد فعالسازی، ارائه بانک شماره با توجه به مشاغل، سن و جنسیت اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت فراز اس ام اس مراجعه کرده و یا با شماره تماس ۷۴۸۵۳-۰۲۱ ارتباط برقرار کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز