خبرگزاری کار ایران

معرفی بهترین موسسه حقوقی و وکیل در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۲۶۹

در کشور ما وکلای بسیاری مشغول فعالیت هستند که در زمینه‌های مختلف وکالت می‌کنند. انتخاب وکیل بخصوص در شهرهای بزرگ ساده تر است . زیرا دامنه انتخابها بسیار بزرگ است. یکی از مناسب‌ترین راه‌ها برای انتخاب بهترین وکیل ، مراجعه به موسسه حقوقی است. موسسات حقوقی معمولا با وکلای بسیاری همکاری میکنند  و در هر حوزه‌ای می‌توانند چندین گزینه را به شما معرفی کنند. بهترین وکیل متناسب با شرایط شما فردی است که در زمینه موضوع پرونده شما پرونده‌های متعددی را انجام داده باشد و در این حوزه دارای تجربیات فراوان است . یک وکیل میبایست دارا پروانه وکالت باشد و حق الوکاله مناسبی را متناسب با شرایط پرونده و توان مالی موکل به شما پیشنهاد دهد و با شرایط حاکم بر محاکم قضایی تهران آشنایی کامل داشته باشد.

انتخاب وکیل باتجربه و تخصصی

برای انتخاب وکیل باید دقت داشته باشد که هر وکیل پایه یک اگرچه صلاحیت طرح همه نوع دعاوی را دارد، اما وکیل خوب معمولا در یک زمینه تخصصی فعالیت می‌کند و با آن تخصص شناخته می‌شود.  بنابراین یک وکیل براساس نوع هر پرونده معین می‌شود. باید توجه داشته باشید که هر وکیل با توجه به تجربه کاری و سابقه خود در برخی از حوزه‌های حقوقی مسلط‌تر است. بهترین وکیل در هر زمینه کسی است که:

  1. سابقه طولانی انجام پرونده در زمینه موضوع مورد نظر شما را داشته باشد.
  2. به مواد قانونی، رای وحدت رویه و نیز نحوه دادرسی به موضوع پرونده احاطه کامل داشته باشد.
  3. میزان برد وی در پرونده‌های مشابه بالا باش و نمونهای مشابه و رزومه قوی داشته باشد.
  4. وکیل باید قدرت کلام بالا و مدیریت جلسه دادگاه را داشته باشد.

امروزه موسسات حقوقی با سابقه و شناخته شده از وکلای با تجربه بسیاری بهره می‌برند که معمولا هر وکیل در موضوع تخصصی خاص خود ، یکی از بهترین وکلا در کشور می‌باشد. بنابراین برای انتخاب بهترین وکیل بهتر است به موسسات حقوقی معتبر همچون موسسه حقوقی تهران بزرگ مراجعه نمایید ، این موسسات خدمات متنوع و بسیار در حوزه های مختلف همچون مشاوره حقوقی ، جرائم خاص ، دادگاه بدوی ، تجدیدنظر ، دیوان ، اجاره سند و .... به متقاضیان ارائه میدهد .

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز