خبرگزاری کار ایران

گرفتن ویزای کانادا از ایران / جدول هزینه ­ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۱۶۹

 

کانادا کشوری در شمال قاره آمریکا، و متشکل از ۱۳ ایالت است به عنوان یکی از بهترین مقاصد برای ایرانیان به شمار می رود که از موارد علاقه مشتریان ساحل شنی می باید.

این کشور به دلیل داشتن روابط تجاری گسترده با همسایه خود یعنی آمریکا و وجود استانداردهای بالا برای زندگی، به یکی از جذاب­ترین مقاصد برای مهاجرت تبدیل شده است.

 

 امروزه تعداد زیادی از دانشجویان برای تحصیل در دانشگاه‌ های کانادا عازم این کشور می‌شوند.

کانادا از لحاظ بازار کار و وضعیت شغلی نیز، یکی از کشورهایی است که در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و همین امر باعث شده تا دانشجویان بعد از پایان تحصیل، به منظور یافتن شغل و برخورداری از درآمد خوب به زندگی خود در کانادا ادامه بدهند. اشخاص تحصیل کرده، متخصص و دارای مهارت بدانند که در کانادا با به دست گرفتن شغلی متناسب با توانایی‌های خود، درآمد خوبی خواهند داشت.

انواع ویزای کانادا از لحاظ تعداد دفعات ورود

در ادامه به بررسی انواع ویزای کانادا از نظر دفعات مجاز رفت و آمد به کشور کانادا پرداخته ایم

ویزای سینگل کانادا

این ویزا یک‌بار ورود است و با آن می‌توانید تا 6 ماه در کانادا بمانید. در صورت خروج از کانادا و تمایل به ورود مجدد، باید برای صدور یک ویزای جدید درخواست دهید.

ویزای مولتی کانادا

این ویزا چندبار ورود است و با هر بار ورود به کانادا می‌توانید تا 6 ماه در این کشور بمانید. سقف ویزای مولتی هم 10 سال است اما با توجه به اعتبار 5 ساله پاسپورت ایران، به آن ویزای 5 ساله هم می‌گویند.

سوپر ویزای کانادا

سوپرویزای کانادا که با عنوان ویزای والدین شناخته می‌شود جزو ویزاهای توریستی کانادا است. این نوع از ویزا علاوه بر والدین، برای پدربزرگ و مادربزرگ‌ها نیز صادر می‌شود.

شرط صدور این نوع از ویزا این است که فرد اقامت کانادا را داشته باشد و درآمد سالیانه وی در حدود ۲۴هزار دلار باشد. اعتبار سوپر ویزا ۱۰ ساله است. دارنده این نوع از ویزا در هر بار ورود به خاک کانادا می‌تواند مدت زمان ۲سال اقامت داشته باشد.

 

 گرفتن ویزای کانادا از ایران / جدول هزینه ­ها

جدول هزینه ­های اخذ انواع ویزای کشور کانادا

قیمت ویزای کانادا بستگی به عوامل زیادی دارد. دعوت‌نامه کانادا، سفر به کانادا، رزرو بلیط و هتل، انگشت‌نگاری و... همه را باید زیر مجموعه هزینه های ویزای کانادا دانست.

 

هزینه ویزا حدود 300 دلار بوده که هنگام درخواست از مسافر دریافت میگردد. هزینه‌ ویزای کانادا از طریق دلار آمریکا حساب می‌شود. زیرا پرداخت هزینه معمولا با کارت دلار صورت می‌گیرد تا درصد خطای پرداخت به صفر برسد.

 

هزینه ویزای توریستی کانادا با دعوتنامه

300دلار آمریکا

هزینه ویزای مولتی کانادا

هزینه این نوع ویزا بسته به شرایط فرد متفاوت خواهد بود.

هزینه سوپر ویزای کانادا

450دلار آمریکا

هزینه ویزای سینگل کانادا

75دلار آمریکا

هزینه ویزای کانادا برای اقامت موقت

200دلار آمریکا

 

 

کسانی که به دنبال مهاجرت از طریق کار هستند، علاوه بر هزینه‌های عمومی ذکر شده، مقداری هزینه جهت دریافت مجوز کار در کانادا نیاز دارند. این مقدار هزینه برای هر متقاضی حدود ۱۵۰ دلار است.

متقاضیانی که کانادا را برای تحصیل به کانادا انتخاب کرده­اند، علاوه بر هزینه‌های بالا، نیاز به مقداری پول برای دریافت مجوز تحصیلی نیز دارند.این مقدار هزینه برای هر نفر حدود ۱۲۵دلار برآورد شده است.

متقاضیان محترم، جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه­های اخذ انواع ویزاهای کانادا، می­توانند از تجربیات تیم حرفه­ای ساحل شنی بهره­مند شوند.

انواع هزینه­های ویزای کانادا

هزینه مهاجرت به کانادا بر اساس روشی که برای رفتن انتخاب می‌کنید متغیر است. هزینه‌های مهاجرت به کانادا را می‌توان به 2 دسته تقسیم‌بندی کرد:

  • هزینه‌های دولتی بررسی پرونده، انگشت نگاری، سفارت، آزمایش‌های مورد نیاز، صدور ویزا و اجازه اقامت
  • هزینه‌های وکیل، پیگیری پرونده، ترجمه مدارک و …

 

ریز هزینه ­های ویزای کانادا:

هزینه ­های مصاحبه

اگر شما به قصد اخذ ویزای کانادا را دارید، باید هزینه اقداماتی که قبل از ویزا انجام می­دهید را هم علاوه بر هزینه ویزای کانادا حساب کنید. در حالتی ممکن است شما قبل از رفتن نیازمند مصاحبه در کشور کانادا باشید. مصاحبه برای شما یک بلیط رفت و برگشت و چند شب اقامت را هزینه خواهد کرد. بنابراین شما باید مقداری هزینه برای گذراندن این مصاحبه در نظر بگیرید.

هزینه استقرار در کشور سوم

برای مصاحبه ممکن است از متقاضی خواسته شود که کشوری دیگر بجز کانادا را انتخاب کنید. در این صورت شما برای حاضر شدن در جلسه مصاحبه در کشور سوم، نیاز دارید که هزینه لازم برای بلیط و اقامت را فراهم کنید. هزینه این مورد هم می تواند بر روی هزینه ویزای کانادا محسوب شود.

 

هزینه انجام معاینات پزشکی

قصد مهاجرت به هر کشوری که داشته باشید از شما تست و معاینات پزشکی برای مشخص شدن سلامت، گرفته می‌شود. کانادا نیز دارای این شرایط است. یکی از مواردی که متقاضی باید برای آن هزینه کند انجام معاینات پزشکی برای رفتن به کانادا است.

 

 گرفتن ویزای کانادا از ایران / جدول هزینه ­ها

هزینه وکیل مهاجرت(در صورتی که نیازمند وکیل باشید).

اگر برای انجام کارهای مربوط به مهاجرت، وکیل بگیرید، هزینه وکیل، جزو هزینه مهاجرت به کانادا محسوب می‌شود. هزینه گرفتن وکیل مهاجرتی در حدود ۱۰۰۰تا ۵۰۰۰دلار بوده و این مبلغ بسته به وکیل، متفاوت خواهد بود.

هزینه ورود به کانادا

مبلغ هزینه‌ برای وارد شدن به کانادا، ۴۹۰دلار برای هر فرد است. این هزینه برای افرادی است که برای تجارت، سرمایه‌گذاری و در زمینه اقتصادی و تحصیلی به این کشور می‌روند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز