خبرگزاری کار ایران

سمعک شارژی چی بخریم؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۳۷۷

قصد خرید سمعک شارژی دارید ولی نمیدانید چه سمعکی تهیه کنید؟ برندهای مناسب و خوش نام این حوزه را نمیشناسید؟ در این نوشته با ما همراه باشید تا در ابتدا از مزایای سمعک های شارژی مناسب صحبت کنیم و پس از آن، بهترین برندها و مدلهای سمعک را بشناسیم.

مزایای سمعک شارژی

سازگاری با محیط زیست: تصور کنید سمعکتان شارژی نباشد و از باطری های یک بار مصرف تغذیه کند، در این حالت، لازم است که هر چند روز یا چند هفته یک بار، باطری های آن را دور بریزید و باطری های جدیدی را جایگزین کنید. با توجه به این شرایط مشخص است سمعک های شارژی چقدر میتوانند از آسیب سمعک ها به محیط زیست جلوگیری کنند.

کاربری آسان تر: تعویض باتری، سمعکهای قابل شارژ کار سختی نیست... ولی برخی از افراد، ممکن است مشکل حرکتی داشته باشند یا بیماری هایی مثل آلزایمر داشته باشند که همین امر تعویض باطری را برای این عزیزان سخت میکند، اینجاست که سمعک های شارژی ارزش خود را نشان میدهند.

ایمنی بیشتر : اگر در منزل خود، حیوان خانگی یا کودک دارید، سمعک شارژی برای شما، ایمن تر از سمعک معمولی هستند، چون باتری سمعک های یک بار مصرف کوچک است و ممکن است کودک یا حیوان خانگی آن را ببلعد و دچار مشکل شود.

بهترین برندهای سمعک شارژی

در این قسمت بهترین و جدیدترین سمعک های شارژی از برند های مختلف را به شما معرفی خواهیم کرد.

سمعک های شارژی اتیکن

سمعک اتیکن از خوشنام ترین برندهای سمعک در ایران است که محصولات آن توسط کلنیک سمعک آلفا نیز به فروش میرسند. در ادامه، به معرفی چند مدل از سمعکهای قابل شارژ این برند میپردازیم.

  • Oticon Opn S Minirite R

برخی از ویژگی های این سمعک به صورت زیر است:

-صدای کاملا طبیعی

- قابلیت شارژ بسیار سریع سه ساعته برای یک روز استفاده کامل

- شارژ سریع - 30 دقیقه برای پنج تا شش ساعت شارژ اضافی

-دارای قابلیت شارژ القایی

- شارژر زیبا

- با فناوری Bluetooth® Low Energy به تلویزیون ها، تلفن های هوشمند و سایر دستگاه ها متصل می شود

- قابلیت روشن/خاموش شدن به صورت هوشمند – سمعک با قرار دادن در شارژر شروع به شارژ شدن می کند و پس از جدا شدن از گوش خاموش می شود.

  • Oticon More

Oticon More در اواخر سال 2020 به بازار عرضه شد و روی فرایند هایی مانند طبیعی شدن صداهای دریافتی بیشتر متمرکز شد . Oticon More دارای باتری قابل شارژ قابل توجهی است که برای یک روز کامل به 3 ساعت شارژ نیاز دارد و اگر عجله داشته باشید میتوانید 30 دقیقه آن را به شارژ بزنید و 6 ساعت استفاده کنید. در صورتی که فراموش کرده اید دستگاه های خود را یک شبه شارژ کنید، گزینه شارژ سریع مفید است.:

میزان صدای سمعک را میتوان با کمک برنامه ی نصب شده روی گوشی و دکمه های پشت آن کنترل کرد. این برنامه، به متخصصان شنوایی سنجی شما این امکان را میدهد که از راه دور بتوانند سمعک را برای شما تنظیم کنند.

سمعک شارژی چی بخریم؟

سمعک های شارژی برنافن

برنافن نیز چند مدل سمعک شارژی دارد که در ادامه به معرفی آنها میپردازیم.

  • سمعک برنافن مدل Viron

برنافن، هم مانند بسیاری از برندهای معتبر دیگر، سمعک های شارژی جدیدی را به بازار ارائه کرده که طیفهای شنوایی مختلفی را پوشش میدهند.

سمعک برنافن مدل viron  همانطور که در خط قبل اشاره شد، از بیمار کم شنوای ملایم تا شدید را پوشش میدهد. این سمعک، هوشمند بوده و با توجه به اطالعاتی که با تکنولوژی به روز DNM اش از محیط میگیرد، نویزهای محیط را به درستی تشخیص داده و مدیریت میکند. وایرون برای رسیدن به حالت شارژ کامل، 5 ساعت زمان لازم دارد و حدود 16 ساعت هم کار مکند. این سمعک میتواند صدا را در تمام جهات تقویت کند و برای محیط های آرام مناسب است. سمعک برنافن viron در سطوح مختلف تکنولوژی 3 و 5 و7 موجود است

  • سمعک برنافن مدل Zerena

Zerena با طیف وسیعی از لوازم جانبی طراحی شده برای بهبود سبک زندگی و تجربه استفاده سمعک شما مناسب است، از جمله:

کنترل از راه دور RC-A: برای تنظیم صدای سمعک یا ایجاد تغییرات برنامه و دارای عملکرد مناسب

سمعک سونیک

سونیک متعلق به شرکت دانمارکی دمنت است که بزرگترین تولید کننده محصولات و تجهیزات شنوایی در دنیاست.

مهمترین رویکرد سونیک در تمام این سالها، تمرکز روی شنوایی صدای طبیعی بوده است. سونیک اولین محصول خود را در سال 1998 تولید کرد که یک سمعک دیجیتالی بود. این سمعک، کاملا داخل مجرای گوش قرار میگرفت. سونیک محصولات خود را بر اساس 4 اصل بنیادی (معروف به 4s) تولید و عرضه میکند.

  • Sound that’s Natural طبیعی بودن صدا
  • Speech Understanding in Noiseدرک گفتار در محیطهای پرنویز
  • Simplicity in Everything We Doسادگی در انجام هر کاری
  • Style That Stands Outطراحی متمایز

Cellion Px

 یکی از مهمترین ویژگی های این سمعک ها این است که شارژر آنها در هنگام شارژ، رطوبت زدایی هم میکند. Cellion px ضد اب نیز هست و تا دو روز کامل، شارژ خود را نگه میدارد. سمعک Cellion در سطوح عملکردی 1و2و3و5و 7 تولید شده و رسیور آن نیز در انواع  S و M و P و HP در دسترس هستند که طیف های مختلف شنوایی را پوشش میدهند.

سمعک شارژی چی بخریم؟

سمعک های شارژی فوناک

قبل از هر چیز لازم است اشاره کنیم که فوناک، بیش از نیم قرن است که در زمینه ی تولید سمعک بخصوص سمعک برای کودکان تجربه دارد. فوناک با مدل Audeo B اولین سمعکهای قابل شارژ لیتیوم یونی را وارد بازار کرد. در حال حاضر پرچمدار فوناک، سمعک شارژی، Audeo Paradise است. سمعکهای نسل دوم سمعک های Phonak "Made For All" هستند که پخش بی سیم تمام محتوای صوتی را به هر دو گوش، به صورت استریو، از آیفون های اپل، تلفن های هوشمند اندروید و دستگاه های بلوتوث بی شماری ارائه می دهند.

فوناک استراتژی خود را بر مبنای تولید سمعکهای پشت گوشی بنا کرده و تا کنون هم موفق بوده است.

دو مدل از معروف ترین محصولات فوناک، سمعک های  Marvel و Paradise هستند. سمعک های Marvel در مقابل رطوبت، مقاومت بالایی دارند و به همین دلیل، درجه IP68 دارند. فوناک، برای استفاده ی راحت کاربرانش، برنامه ی my phonak را تدارک دیده که با نصب روی گوشی های هوشمند، به کنترل سمعک کمک میکند.

 مدل paradise نیز، با توجه به موقعیت کاربر  در محیط، تنظیمات حذف نویز و میکروفون ها را انجام میدهد.

سمعک های شارژی EARGO

سمعک ارگو (Eargo)، از مدل سمعکهای شارژی نامرئی است که در بازار موجودند. این سمعک از جمله کوچکترین و کم حجم ترین سمعکهای موجود در بازار است و بهترین کاربرد آن برای افرادی است که کم شنوایی با فرکانس بالا دارند. باطری ارگو را میتوانید از طریق کیس airpod هم شارژ کنید.

سمعک های شارژی RESOUND

سمعک Resound One محصول سال 2020 و حدود 30 ساعت ظرفیت دارد. این یعنی حدودا 2 روز کاری میتواند نیاز شما را برطرف کند. صدای این مدل سمعک از طریق دکمه های موجود در پشت آن قابل تنظیم است. البته Resound  نیز مانند فوناک، اپلیکیشن مخصوص خود را دارد که با کمک آن میتوانید سمعک را از طریق گوشی های اندرویدی و ایفون، کنترل کنید. این سمعک، قابلیت اتصال به بلوتوث، پخش موسیقی و تماس های تلفنی شما را نیز دارد و با 3 میکروفنی که در آن هستند، سعی دارد تا صدای طبیعی تری را به گوش شما برساند. ریساند وان، نسبت به مدلهای قبلی رساند کوچکتر نیز هست. ناگفته نماند که قابلیت فوکوس گفتار هم دارد که میتواند به وضوح صداها کمک کند.

سمعک های شارژی زیمنس(سیگنیا)

زیمنس اولین شرکتی بود که سمعک های قابل شارژ را به دنیا معرفی کرد.به تازگی شرکت زیمنس سمعک های قابل شارژ با تکنولوژی لیتیوم-یونی را معرفی کرده است. در ادامه به معرفی مدلهای مناسب این برند میپردازیم.

  • Pure Charge&Go Nx

اگر نگران تمام شدن شارژ سمعکتان هستید، مدل Pure Charge & Go nx برند زیمنس یکی از بهترین گزینه ها برای شماست. این مدل سمعک همانطور که از نامش مشخص است، قدرت شارژ بالایی دارد. از اتصال بلوتوث پشتیبانی میکند و با پخش صوتی با کیفیتی که دارد، میتواند یک تجربه ی شنیداری عالی برای شما فراهم کند. کافیست هنگامی که میخواهید بخوابید و به سمعک احتیاجی ندارید، آنرا به شارژ بزنید تا کامل شارژ شود و از صبح تا پایان شب بعد احتیاج به شارژ نداشته باشد.

  • Signia Pure Charge&Go X

اگر به دنبال مدلهای سیگنیا از برند زیمنس هستید، یک خبر خوب برایتان داریم. Signia Pure Charge&Go X مدل یکی از دیگر مدلهای سیگنیا است که قابلیت شارژ دارد. سیگنیا روی قدرت شارژ بیشتر، طول عمر کلی و زمان شارژ کمتر این مدل سمعک تاکید زیادی دارد. سیگنیا همچنین دارای سنسورهای حرکتی آکوستیک، اتصال بلوتوث است و در رنگ های مختلف موجود است.

کلینیک سمعک آلفا، نمایندگی انواع سمعک شارژی

کلینیک سمعک آلفا به عنوان یکی از معتبرترین کلینیکهای شنوایی سنجی تهران، در حال فعالیت است. این کلینیک خدمات شنوایی سنجی مختلفی را ارائه میدهد. به عنوان مثال:

شنوایی سنجی، تجویز سمعک، فروش سمعک، تعمیر سمعک و ...

کلینیک سمعک آلفا همچنین نمایندگی فروش انواع سمعک اتیکن دانمارک، برنافن سوئیس، سونیک آمریکا، سیگنای آلمان، زیمنس، ویدکس دانمارک و ... را دارد، به شما در خرید سمعک با کیفیت و مقرون به صرفه کمک خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید سمعک و اطلاع از قیمت سمعک در برندهای مختلف، به وبسایت کلینیک سمعک آلفا مراجعه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز