خبرگزاری کار ایران

تامین و توزیع اقلام غذایی برای نیازمندان موسسه خیریه نیکان ماموت

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۸۸۲

مدیر عامل موسسه خیریه نیکان ماموت از آمادگی این موسسه جهت توزیع سبدهای معیشتی برای 280 خانواده تحت پوشش در خرداد ماه 1401 خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایلنا ، نازک فردوس، مدیرعامل موسسه خیریه نیکان ماموت با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور اظهار کرد: از گذشته تا کنون «غذا» محور اصلی حیات انسانی بوده و هست و خواهد بود، مبارزه با فقر که عامل اصلی گرسنگیست و تلاش برای از بین بردن سوء تغذیه در کودکان که آینده سازان جامعه هستند نه تنها نیازمند همت والا و رفتار انسان دوستانه است، بلکه وظیفه‌ای خطیر بر دوش همه ماست.

 

وی خاطرنشان کرد: غذا خوردن شاید برای عده ای بهترین لذت دنیا باشد. اما برای عده ای یک آرزو ست.  درک حال گرسنگی فقط زمانی اتفاق می افتد که گرسنه باشی و چیزی برای خوردن نداشته باشی، می دانیم سخت است اما در واقعیت هستند کسانی که شبها به این امید می خوابند که خواب غذا ببینند. گاهی که سفره ای پهن می کنیم با انواع و اقسام غذاها با مزه های مختلف و دسرها و نوشیدنی های رنگارنگ، نمی‌دانیم بعضی سفره ها فقط یک طعم دارند آنهم طعم نان خشکی آبزده است.

 

مدیر عامل خیریه نیکان ماموت افزود: ما نیکانی ها می دانیم که برای نجات خانواده ای از گرسنگی باید به او ماهیگیری یاد دهیم، اما معتقدیم تا به کسی ماهی ندهیم او توان ماهیگیری نخواهد داشت. در موسسه خیریه نیکان، که یک موسسه ارزش محور است و خانواده را یکی از مهمترین ارزش های اجتماعی می داند، هر فصل، با کمک خیرین و حامیان نیکان، سبدهای آذوقه تهیه کرده و در اختیار خانواده های تحت پوشش قرار می دهیم تا جسم و ذهن خانواده را تقویت نموده و آنها را برای رسیدن به آینده آماده سازیم که بتوانند مشکلات خود را حل کرده و با درایت بیشتری آینده خود را پایه ریزی کنند.

 

وی گفت: نیکان تحکیم پایه‌های خانواده را هدف،  مبارزه با گرسنگی را وسیله ای برای رسیدن به این هدف می داند. در شرایطی زندگی می‌کنیم که سفره های بزرگ روز به روز کوچکتر می شود و سفره های کوچک روز به روز خالی‌!! اگر از حال گرسنه ای با خبر بودیم و لقمه های بزرگ و کوچک غذا با لذت از گلویمان پایین رفت، باید به انسانیت خودمان شک کنیم. نان آور سفره های خالی بودن سعادتی است که باید برای کسب توفیقش شاکر باشیم. ما نیکانی ها در خرداد 1401 با حمایت و همت مردم عزیز برای 280 خانواده تحت پوشش سبد معیشتی تهیه خواهیم کرد.

گفتنی است خیرین و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به وبسایت موسسه خیریه نیکان ماموت با این موسسه و اقداماتی که تا کنون انجام داده است، آشنا شوند و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تهیه و پخش سبدهای معیشتی به 280 خانواده تحت پوشش  با شماره 22176001-021  تماس حاصل فرمایند.

همچنین می‌توانند با استفاده از روشهای ذیل از خانواده های تحت پوشش خیریه نیکان حمایت کنند.

حساب بانک ملت به نام موسسه خیریه نیکان ماموت

شماره حساب: ۴۴۰۷۴۴۰۵۷۱

شماره کارت : ۶۱۰۴۳۳۲۷۷۰۰۷۴۸۳۷

حساب شبا: ۵۷۱-۴۴۰۷۴۴ ۶۲۰۱۲۰۰۱۰۰۰۰۰۰ IR

وب سایت:      www.nikancharity.org

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز