خبرگزاری کار ایران

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه خود داشته باشیم ؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۲۱۲

به دنبال هر آنچه درباره خرید تی شرت خاص در مدل های مختلف،چاپ تیشرت عکسچاپ بصورت سفارشی و چاپ عکس حرارتی روی لیوان هستید در این مطلب وجود دارد و در ادامه قصد داریم شما را با بهترین کادوهای مناسبتی و سازمانی آشنایی کنیم.

خرید تی شرت خاص

خرید تی شرت خاص اسپان بصورت سفارشی و مطابق خواسته مشتریان انجام می شود و این تیشرت گزینه خوبی برای چاپ انواع تصاویر می باشد و از نظر هزینه نیز بسیار مقرون به صرفه است یکی از ایده های جالب چاپ طرح های تبلیغاتی مانند لوگو و نماد های تجاری و.. بر روی تیشرت اسپان است و به سبب ماندگاری چاپ و کیفیت خوب تیشرت از آن علاوه بر هدیه تبلیغاتی به افراد مختلف ، به عنوان لباس کار برای نیروهای شرکتی یا لباس تیم های ورزشی  استفاده می شود و با این تیشرت قدم خوبی در جهت تبلیغات برداشته می شود .

در چاپ تیشرت عکسچاپ به هیچ وجه محدودیتی ندارد و از این مدل پرطرفدار  بعنوان کادو  سفارشی برای کودکان،نوجوانان و جوانان بهره برده می شود  نکته مهم اینکه جنس تیشرت اسپان از پلی استر و پنبه بوده و دارای زیبایی و کارایی و دوام بسیار خوبی است و چاپی که برای درج تصویر روی آن بکار می رود از نوع چاپ تصعیدی یا چاپ حرارتی می باشد.

منظور از چاپ لیوان عکسچاپ چیست؟

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه خود داشته باشیم ؟

حتما تاکنون با نحوه چاپ طرح دلخواه بر روی کالاهایی مانند لیوان، تیشرت ، ماگ و غیره آشنا شده اید اما در این مطلب قصد داریم یکی از بهترین شرکت ها در زمینه چاپ عکس بر روی کالاهای عکسچاپی  آشنا کنیم. شرکت عکسچاپ  یکی از مجرب ترین و معتبر ترین شرکت ها در زمینه چاپ عکس می باشد و در طی سالها فعالیت همواره  رضایتمندی مشتریان را در پی داشته است و شما نیز می توانید با اطمینان کار چاپ بر روی کالاهای مختلف را به این شرکت بسپارید.

 

 

چاپ عکس حرارتی روی لیوان

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه خود داشته باشیم ؟

لیوان حرارتی یکی از کالاهایی است که علاوه بر کارایی بسیار خوب برای کادوی مناسبتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. نکته ای که باعث جذابیت این کالا شده است نمایان شدن طرح روی آن در هنگام تماس با حرارت است و این باعث شده بعضی از افراد با درج درخواست ازدواج خود بر روی این لیوان فرد مورد نظر خود را غافلگیر کنند. یکی ازدلایلی که باعث شده است ما چاپ عکس حرارتی روی لیوان را به عنوان کادو سورپرایز کننده معرفی کنیم ماندگاری بالای آن می باشد. هرچه از عمر این کالا می گذرد ارزش و زیبایی آن دوچندان می شود وبعد ها به یک گزینه که تداعی کننده خاطرات است مبدل میشود. امروز به سبب زیبایی و جذابیت لیوان حرارتی بیشتر در محل کار یا دکور منزل از آن به عنوان یک کادوی تزیینی استفاده می کنند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز