خبرگزاری کار ایران

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه خود داشته باشیم ؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۳۴۹

قبل از خرید کادو پیشنهاد می شود از جدیدترین هدیه های سورپرایز کننده دیدن نمایید و در این مطلب قصد داریم شما را با چاپ طرح روی تیشرت،چاپ تیشرت عکسچاپ و خرید لیوان حرارتی آشنا کنیم.

چاپ تیشرت عکسچاپ تبلیغاتی

چاپ تیشرت عکسچاپ امروزه کاربرد های زیادی را به خود اختصاص داده است و یکی از ویژه ترین آن جهت تبلیغات می باشد. همانطور که می دانید کالاهای تبلیغاتی سهم مهمی در معرفی کسب کار ها را دارند و اینکه تبلیغات به چه صورت انجام شود که موثرتر باشد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.نکته مهم اینکه یکی از دغدغه های افراد هزینه بالای تبلیغات است و ما در این مطلب شما را با یکی از بهترین گزینه ها برای انجام تبلیغات با قیمت بسیار مناسب آشنا می کنیم .حتما شما اسم تیشرت با طرح سفارشی را شنیده اید و می توان از هر طرح و تصویر برای چاپ بر روی این تیشرت ها با کیفیت بالا و جذابیت بالا استفاده کرد و یکی از این ایده ها چاپ طرح های تبلیغاتی می باشد .

درج عکس روی تیشرت

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه خود داشته باشیم ؟

چاپ بر روی لیوان حرارتی بصورت سابلیمیشن انجام می شود و تصویر دلخواه مشتریان بصورت دیجیتال بر روی بدنه حتی دسته این لیوان با کیفیت بسیار بالایی چاپ می شود. سطح روی لیوان حرارتی با جوهر حساس به دما پوشیده شده و زمانی که بدنه لیوان با حرارت در تماس است طرح روی آن نمایان می شود اما زمانی که با حرارت در تماس نیست طرح روی آن پنهان است. نکته قابل توجه اینکه طرحی که بر روی این کالا چاپ می شود بسیار ماندگاری بالایی دارد اما جهت حفظ این ماندگاری  و زیبایی کالا بهتر است از آن مراقبت شود بطور مثال هرگز نباید برای شستشو از اجسامی مانند سیم ظرفشویی یا محلول های قوی شوینده استفاده کرد.

خرید لیوان حرارتی سفارشی

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه خود داشته باشیم ؟

خرید لیوان حرارتی سفارشی مانند تیشرت با طرح دلخواه برای سورپرایز عزیزان یکی از گزینه های پرطرفدار و محبوب می باشد که امروزه مورد توجه اغلب رده های سنی قرار گرفته است.عملکرد لیوان حرارتی همانطور که از نام آن پیداست به دما وابسته می باشد و این به سبب جوهری است که سطح روی آن را پوشیده و در مقابل حرارت تغییر می یابد. این مدل لیوان زمانی که در دمای معمولی اتاق قرار می گیرد مات و بدون طرح است اما زمانی که بدنه آن با حرارت تماس پیدا می کند( مانند زمانی که در آن چای ریخته می شود) طرح چاپ شده از پایین به بالا شروع به نمایان شدن می کند و زمانی که  حرارت از بدنه لیوان برداشته می شود طرح به حالت قبلی خود باز میگردد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز