خبرگزاری کار ایران

آبایان پروفیل: بهترین شرکت برای تولید پروفیل upvc

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۶۴۰

در دنیای امروز، کیفیت و کارایی حرف اول را می­زند. درواقع هرچقدر یک محصول کاربردی تر و دارای مزایای بیشتر باشد، با سرعت بیشتر جای خود را در بازار باز می­کند و خریداران و مصرف­کنندگان را به خود جذب می­کند.

این موضوع شامل هرنوع محصولی می­شود. در حوزه درب و پنجره دوجداره و یو پی وی سی نیز کیفیت از مهم‌ترین ویژگی‌های برند محسوب می‌شود. پروفیل upvc تولید شده توسط آبایان پروفیل، محصولی با کیفیت و از هر نظر قابل اعتماد است که آرام ارام جایگاه خود را در میان مشتریان و سازندگان در و پنجره پیدا کرده است.

آبایان پروفیل در میان شرکت­ها، بهترین شرکت برای تولید پروفیل upvc است. اما چرا ما آبایان پروفیل را میان همه شرکت­های تولیدکننده­ بهترین می­دانیم؟ در این مطلب با ما همراه شوید تا با ویژگی‌های پروفیل درب و پنجره UPVC آبایان آشنا شوید.

چرا بهتر است از پروفیل یو پی وی سی استفاده کنیم؟

در و پنجره یکی از ملزومات اساسی ساختن هر خانه یا ساختمان است. در ادوار گذشته اجداد ما برای ساختن در و پنجره از مواد طبیعی استفاده می­کردند، چوب به علت در دسترس بودن اولین انتخاب برای ساخت در و پنجره بود. اما استفاده از آن معایبی را به همراه داشت. مثلا درها و پنجره ­های چوبی همیشه در معرض تخریب و تجزیه و پوسیدگی از باد و باران بودند، به آسانی آتش می­گرفتند و از آسیب حشراتی مانند موریانه در امان نبودند. بعد از آن افراد به سراغ آلیاژهای فلزی رفتند که مقاوم­تر بود اما این ماده هم معایب خود را داشت، فلزات در برابر باد و باران دچار زنگ زدگی می­شدند و هزینه‌بر و انعطاف ناپذیر بودند.

استفاده از پروفیلupvc  انقلابی را در صنعت در و پنجره­سازی ایجاد کرد. این محصول تا حد زیادی به کیفیت ساخت در و پنجره و سهولت کار کمک کرد. اما پروفیل چیست، چگونه تولید می­شود و اولین­بار توسط چه کسی کشف شده است؟

پروفیل چیست؟

مهم­ترین ماده تشکیل­دهنده پروفیل یو پی وی سی، پُلی وینیل کلراید است که حدود 85 درصد آمیزه اولیه آن را تشکیل می­دهد. علاوه بر این ماده، موادّ افزوده دیگری نیز در ترکیب پروفیل، برای ایجاد خواص استفاده می­شوند. تغییر میزان به کاربردن این مواد یا عدم وجود آن ها موجب تغییر اساسی در فرمولاسیون و به مراتب در محصول نهایی می­شود.

پروفیل اولین بار توسط چه کسی کشف شده؟

در سال 1835 فردی به نام هنری ویکتور ریگالت، موفق شد از ماده ای به نام پلیمریزاسیون منومر وینیل کلراید ماده­ای به نام pvc را به وجود بیاورد. در این سیر فردی به نام اوگن بومان، در سال 1872 این ماده را کشف و شروع به استفاده از آن کرد. پس از کشف پی وی سی با کمی تغییر در این ماده یو پی وسی سی به وجود آمد.

امروز از UPVC در صنعت‌های زیادی از جمله ساخت پروفیل در و پنجره استفاده می‌شود. UPVC از ویژگی‌ها و مزایای بهتری نسبت به PVC برخوردار است ودر بسیاری از صنایع جایگزین PVC شده است.

در فرآیند تولید پروفیلupvc  از چه موادی استفاده می شود؟

  • (impact modifier) این ماده مقاومت در برابر ضربه و فشار را بهبود می­دهد.
  • (stabilizer)  این ماده تثبیت­کننده حرارتی و تابشی که پروفیل را در برابر حرارت مقاوم می­کند.
  • (filler)  این ماده سطح پروفیل را سخت می­کند.
  • (lubricants)  ماده­ای که خاصیت روان­کنندگی دارد و سطح صاف و شفاف ایجاد می­کند.
  • (titan)  این ماده نیز شفافیت پروفیل را افزایش می­دهد.

شرکت آبایان پروفیل حدود 10 نوع آزمایش روی مواد اولیه سازنده پروفیل انجام می­دهد تا کیفیت مواد را تضمین کند. به این صورت شرکت مطمئن می­شود که پروفیل یو پی وی سی در برابر ضربه، رطوبت و حرارت مقاوم است. تعداد آزمایش­هایی که روی پروفیل­ تولید شده توسط آبایان پروفیل انجام می­شود، شامل موارد زیر می‌شود:

  • مقاومت در ضربه
  • مقاومتِ جوش
  • خمیدگی (انحراف از راست)
  • ابعاد و ضخامت پروفیل
  • کنترل کردن رنگ و مقومت در برابر اشعه uv خورشید

برای استفاده از خدمات پروفیل یو پی وی سی آبایان، پیشنهاد می‌کنیم به سایت آبایان پروفیل به نشانی، www.abayanprofile.com   مراجعه کنید. همچنین شما می‌توانید از مجله آموزشی آبایان پروفیل برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره انواع پروفیل UPVC، تفاوت PVC و UPVC استفاده کنید.

اکنون که دانشی نسبی درباره ترکیبات پروفیل upvc به دست آوردیم، به سراغ پرسشی مهم و اساسی می­رویم:

پروفیل upvc در آبایان پروفیل چگونه تولید می شود؟

فرآیند تولید پروفیل upvc شامل دو مرحله است. مرحله (1) میکس مواد اولیه  و مرحله (2) اکسترود مواد است.

  1. در مرحله اول ترکیبات آماده شده با هم مخلوط می­شوند. در این زمان مهم ترین نکته دمای دستگاه میکسر است. مواد پس از مخلوط شدن به لوله مخازن انتقال داده می­شوند. سپس به مدت 16 الی 24 ساعت استراحت داده می­شوند تا با محیط هم­دما شوند و الکتریسیته ساکن آن از بین برود. آنگاه مواد به دستگاه اکسترود منتقل می­شوند. صرفه جویی در مصرف انرژی تا حدود 40 درصد در هنگام تولید پروفیل، باعث می­شود آبایان پروفیل تبدیل به بهترین شرکت برای تولید پروفیل upvc بشود.
  2. دستگاه اکسترودر با حرکت دورانی مواد اولیه را به سمت قالب می­برد. خمیر تشکیل شده با فشار چرخ­ دنده­ ها از قالب پروفیل در انتهای اکسترودر که دمای آن برابر با 200 درجه سانتیگراد است خارج می­شود. وقتی پروفیل از اکستروژن خارج می­شود دمای آن بالاست و احتمال تغییر شکل وجود دارد بنابراین در کالیبراتور خشک و تثبیت می­شود. در انتها هم محصول بسته­ بندی و لیبل روی آن درج می­شود.

در تولید پروفیل­های آبایان همه قواعد و آیین­ نامه ­های بین­المللی رعایت می­شوند تا پروفیل upvc را با بهترین کیفیت به دست مصرف­کننده برسانند. مزیت مهم دیگری که آبایان پروفیل را تبدیل به بهترین شرکت برای تولید پروفیل upvc می­کند، تولید پروفیل اکونومی یا اقتصادی و استاندارد است که کیفیت لازم و کافی را نسبت به اجناس موجود در بازار برای مصرف­کنندگان به همراه دارد. تمام این مزایا سبب شده که آبایان پروفیل به یکی از بهترین تامین کننده‌های پروفیل یو پی وی سی در خاورمیانه تبدیل شود.

تأثیر استفاده پروفیل upvc آبایان پروفیل

در نهایت تأثیر استفاده از پروفیل upvc آبایان در درب و پنجره ­ها ویژگی­های متمایز آن ها را به شما نشان می‌دهد. پروفیل یو پی وی سی آبایان دارای میزایای زیادی است که در ادامه مشاهده می‌کنید:

  • کاهش دادن میزان آلودگی صوتی
  • مقاومت در برابر  زنگ ­خوردگی و رطوبت هوا
  • مقاوم در برابر مواد شیمیایی اسیدی و بازی
  • عدم نیاز به هزینه برای رنگ آمیزی
  • ثبات رنگ و زیبایی
  • قابلیّت استفاده از روکش­ها با رنگ های متنوع
  • مانع ورود گرد و غبار و گاز­های بیرونی
  • مقاومت در برابر اشتعال
  • نظافت آسان به دلیل ضد باکتری بودن
  • کاهنده شدید ضریب تبادل حرارتی
  • اقتصادی و به­صرفه
  • نصب آسان
  • کمک به حفظ محیط زیست به علّت داشتن

آبایان پروفیل: بهترین شرکت برای تولید پروفیل upvc

سخن پایانی

در و پنجره در داشتن آسایش حرارتی، زیبایی و امنیت محل زندگی بسیار موثر هستند. درواقع بدون اینکه به آن دقت کنیم تا حد زیادی در کیفیت زندگی ما تاثیر می­گذارند. شرکت آبایان پروفیل با تولید در و پنجره با نهایت کیفیت، بازار این محصول را تا حد زیادی از آن خود کرده و رضایت مشتریان بسیاری را در این عرصه به خود جلب کرده است.

همان‌طور که دیدید، با توجه به مزایایی که گفتیم بهترین شرکت برای تولید پروفیل upvc، آبایان پروفیل است. برای دستیابی به اطلاعات محصولات ابایان پروفیل و خرید محصولات آن، به سایت www.abayanprofile.com  مراجعه کنید و از خدمات و کیفیت محصولات بهره ببرید. علاوه بر خرید پروفیل با کیفیت UPVC می‌توانید از بلاگ آبایان برای آشنایی بیش‌تر با آن استفاده کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز