خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید البرز:

شهیدان از مستحکم‌ترین هویت ملی و دینی برخوردار هستند

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۱۸۳

مدیرکل بنیاد شهید البرز در دیدار با خانواده شهدای ساوجبلاغی گفت: فرهنگ شهادت و زندگانی شهیدان مؤید آن است که شهیدان از مستحکم‌ترین هویت ملی و دینی برخوردار هستند.

به‌گزارش ایلنا از ساوجبلاغ، ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به همراه جمعی از مسئولان در قالب طرح سپاس به دیدار 2 تن از خانواده‌های شهدای شهر جدید هشتگرد روستای آران به نام شهید قاسم پورگل محمدی کارسیدانی و شهیدان علی و محمد فاضل فرد رفتند و ضمن گفتگو به مشکلات آنان رسیدگی کردند.

ابراهیم طاهرنژاد در این دیدار با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران با بیان اینکه شهیدان، مقاومت و پویایی جامعه را تضمین کرده‌اند، گفت: در فرهنگ اسلام ارزشمندترین و گرانبهاترین حرکت، شهادت است.

وی  افزود: فرهنگ شهادت و زندگانی شهیدان مؤید آن است که شهیدان از مستحکم‌ترین هویت ملی و دینی برخوردار هستند که می‌توانند اسوه‌ای برای سایر جوانان دریافتن هویت واقعی خویش باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان به انتخاب آگاهانه شهادت اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: شهادت چنان حرارت،حرکت و تکانی را به وجود می‌آورد که سرانجام رشد و نمو حق و نابودی باطل را به‌طور احسن و اکمل در جامعه ایفا می‌کند و با این اثر، اجتماع را از رکود و جمود و انزوا خارج می‌سازد و با تصفیه عمیق، پویائی و بالندگی و کمال جامعه تضمین خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز