خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس خبر داد:

افزایش چهار برابری تولید الکل در استان فارس

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۸۴۵

استاندار فارس با بیان اینکه تولید الکل در این‌استان به حدود سه تا چهار برابر افزایش یافته است ، گفت: در ابتدای شیوع کرونا میزان تولید مواد ضدعفونی کننده اندک بود که با حمایت مدیریت استان و از خودگذشتگی تولید کنندگان بخش خصوصی، این کمبود جبران شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، عنایت الله رحیمی در چهل و دومین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان تصریح کرد: برای صنعتی شدن این استان تلاش های زیادی صورت گرفته و موفقیت های فراوانی نیز به دست آمده است که باید با شدت بیشتری پیگیری شود.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که الکل تولید شده در استان فارس باید ابتدا در اختیار تولید کننده های مواد ضدعفونی کننده استان قرار گیرد ، گفت: دستگاه های اجرایی ، بانک ها و شهرداری ها موظفند از تولیدات استان در زمینه مواد ضدعفونی کننده استفاده کنند.

وی ادامه داد: در زمینه ارائه مجوزهای لازم از وزارت بهداشت به تولیدکنندگان مواد ضدعفونی کننده، مدیریت استان فارس حمایت های لازم را از تولید کنندگان صورت خواهد داد و پیگیری برای تفویض این اختیارات به دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز تداوم خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز