خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس:

کمبود دستگاه اکسیژن‌ساز و تخت‌های آی‌سی‌یو در بیمارستان‌های مریوان

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۲۱۷

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس با بیان اینکه در راه‌اندازی دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری تسریع شود، گفت: کمبود دستگاه اکسیژن‌ساز و کمبود تخت‌های آی‌سی‌یو از مهم‌ترین مشکلات بیمارستان‌های این شهرستان است.

به گزارش ایلنا، شیوا قاسمی‌پور در بازدید از بیمارستان‌های فجر و بوعلی مریوان ضمن قدردانی از زحمات بی‌وقفه کادر درمان و بهداشت به ویژه در این ایام که شرایط شهرستان فوق حاد است، بر لزوم تامین تجهیزات و پرداخت معوقات کارکنان زحمتکش این خط مقدم تاکید کرد.

نماینده‌ مردم مریوان و سروآباد در مجلس تصریح کرد: کمبود دستگاه اکسیژن‌ساز و کمبود تخت‌های آی‌سی‌یو از مهمترین مشکلات بیمارستان‌ها است که خوشبختانه با مکاتبات صورت گرفته و کمک خیرین گرانقدر بخشی از مشکلات در حال مرتفع شدن است اگرچه تلاش‌ها در این زمینه برای تامین سلامت مردم ادامه دارد.

 وی با اشاره به وضعیت خطرناک شهرستان مریوان و سر وآباد در بحث شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: از هفته‌ها قبل با پیگیری‌های مسمتر از طریق استانداری و وزارت بهداشت خواستار برگزاری جلسات هماهنگی و تعطیلی نقاط حساس شهر بودیم.

 قاسمی‌پور افزود: اصل در خانه ماندن و استفاده از ماسک که دو راه حیاتی کنترل بیماری است، می توان وضعیت حاد فعلی را تا حدی مدیریت کرد.

دبیر اول کمیسیون آموزش مجلس از پیگیری‌ها برای تخصیص تجهیزات و اقلام مورد نیاز بیمارستان‌های مریوان و سروآباد براساس اولویت و نیاز مبرم خبر داد و یادآورشد:  مسئولان شبکه بهداشت و درمان لازم است سریعا کمبودها و نیازهای موردنیاز حوزه سلامت مردم را ارجاع دهند تا این موارد بی‌وقفه و تا تخصیص نهایی آن به شهرستان پیگیری و بار سنگین فشار بروی کادر زحمتکش درمان و بهداشت کم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز