خبرگزاری کار ایران

با درخواست مدیرکل فنی و حرفه ای استان؛

ستاد المپیاد ملی مهارت در قزوین تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۳۱۳

استاندار قزوین به درخواست مدیرکل فنی و حرفه ای استان، معاون هماهنگی امور اقتصادی را مامور تشکیل ستاد المپیاد ملی مهارت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی‌پور استاندار قزوین، در پاسخ به درخواست محسن مددی مدیرکل فنی و حرفه ای که خواستار تشکیل ستاد ملی مهارت شده بود؛ عیسی قبادی معاون امور اقتصادی را مامور تشکیل این ستاد کرد.

در بخشی از این نامه  آمده: مسابقات ملی مهارت به منظور گزینش نخبگان مهارتی کشور طبق برنامه جامع هر ساله برگزار می شود و منتخبین نهایی به عنوان نمایندگان جوان این مرز و بوم به المپیاد جهانی راه یافته و موجب اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی می‌شوند و یکی از مهمترین عوامل موفقیت در این عرصه عامل برنامه ریزی جامع و هدفمند برای برگزاری مسابقات براساس استاندارد های جهانی است.

مدیرکل فنی و حرفه ای در بخش دیگری از این نامه با اشاره به تعیین استان قزوین به عنوان میزبان برگزاری المپیاد ملی مهارت با توجه به پیشینه برگزاری مسابقات ملی و بین المللی  رباتیک در دانشگاه آزاد اسلامی استان از استاندار در خواست کرد تا دستورات لازم جهت تشکیل ستاد "برگزاری المپیاد ملی مهارت در استان و تعیین تیم المپیاد اعزامی به مسابقات ملی مهارت" در سالجاری به ریاست استاندار و جانشینی معاون هماهنگی امور اقتصادی استان صادر شود تا هر چه سریع‌تر با هم افزایی دستگاه های اجرایی تاثیرگذار امکان برگزاری شکوهمند این رویداد مهم که معرف توانمندی های استان خواهد بود عملیاتی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز