خبرگزاری کار ایران

در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام؛

جلسه شناسایی و پرورش نخبگان مهارتی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۲۸

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان شناسایی نخبگان و پرورش استعدادها را از اولویتهای مهم بر شمردند.

جلسه شناسایی و پرورش نخبگان مهارتی در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ایلام برگزار شد.

به گزارش ایلنا در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و با حضور مسئولین ادارات ذیربط، کار‌شناسان و معاونین اداره کل جلسه شناسایی و پرورش نخبگان جهت شرکت در مسابقات ملی مهارت و تشکیل شبکه ملی نخبگان مهارتی کشور برگزار شد.

در این جلسه امانی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان شناسایی نخبگان و پرورش استعدادهای این عزیزان را از اولویتهای مهم بر شمردند و خواستار همکاری همه جانبه دوائر دولتی شدند. ایشان تاکید کرد که یکی از سرمایه مهم این مرز و بوم همین نخبگان و پرورش آن‌ها جهت شکوفایی و پویایی جامعه است و استفاده از نبوغ و فکر این نخبگان می‌توان اهرمی جهت برداشتن مشکلات و ایجاد کار و سرمایه و همچنین افتخار آفرینی در میادین جهانی باشد.

در ادامه این جلسه همتی معاون محترم صدا وسیما آمادگی خود را جهت ساخت برنامه‌های معرفی نخبگان، معرفی رشته‌های آموزش فنی و حرفه‌ای و کارگاههای آموزش سطح استان و پوشش خبری از برگزاری مسابقات ملی مهارت اعلام نمودند همچنین علی درویشی نماینده آموزش و پرورش استان ضمن استقبال از این طرح آمادگی خود را جهت همکاری و شناسایی نخبگان مهارتی هنرستان‌ها و دبیرستانهای سطح استان را اعلام داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر