خبرگزاری کار ایران

با حکم شهردار رشت و حفظ پست سازمانی دستگاه مبدا؛

غلامعلی نیک فهم سرپرست معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۴۰۸

شهردار رشت با صدور حکمی غلامعلی نیک فهم ‌خوب روان را با حفظ پست سازمانی دستگاه مبدا به عنوان سرپرست معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت منصوب کرد.

به گزارش ایلنا از رشت،ناصر حاج محمدی با صدور یک حکم جدید، غلامعلی نیک فهم خوب روان را با حفظ پست سازمانی دستگاه مبدا به عنوان سرپرست معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت منصوب و حکم وی را ابلاغ کرد.

شهردار رشت در حکم انتصاب خود برای این مدیر جدید شهرداری اظهار امیدواری کرده که با اتکال به خداوند یکتا، با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری و رعایت صرفه و صلاح شهرداری و همچنین بهره مندی از کلیه ظرفیت های موجود در خصوص پیشبرد اهداف و ماموریت های سازمانی در راستای شرح وظایف مصوب، موفق و پیروز باشد.

همچنین آیین معارفه وی در نشستی با حضور شهردار رشت و معاونان و مدیران شهرداری برگزار شد.

 از سوابق اجرایی غلامعلی نیک فهم خوب روان می توان به معاونت اداره راه شهرستان صومعه سرا، رئیس اداره راه شهرستانهای صومعه سرا، ماسال، فومن، شفت، رودبار، بندرانزلی، رشت و همچنین رئیس اداره ایمنی و حریم راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان یاد کرد.

اصر حاج محمدی همچنین از خدمات محمدصادق رسولیان سرپرست پیشین معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت قدردانی و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز