خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

3 روز پس از مرگ خواهرم بر اثر کرونا ، مادرم سکته کرد/خواهرزاده‌ام هنوز با فوت مادرش کنار نیامده

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۵۵۷

برادر یکی از شهدای مدافع سلامت در استان بوشهر گفت: مادرم 3 روز بعد از درگذشت خواهرم از شدت ناراحتی سکته کرد و درگذشت و داغ ما را دوچندان کرد.

علی عبداللهی برادر « زهرا » پرستاری که در درمانگاه تأمین اجتماعی گناوه به علت ابتلا به ویروس کرونا  سی‌ام تیر ماه سال‌جاری به عنوان اولین بانوی شهید مدافع سلامت استان بوشهر به شهادت رسید به خبرنگار ایلنا، گفت: خواهرم سوپر وایزر بخش درمانگاه شهید مطهری شهرستان گناوه در بخش بیماران کرونایی بود .تا بازنشستگی‌اش فقط ۲ ماه مانده بود که  از دنیا رفت.

وی در مورد ابتلای خواهرش به بیماری کرونا گفت: خانمی که به بیماری کرونا مبتلا بود به درمانگاه مراجعه می کند ولی به کادر درمان نمی گوید و بعد از اینکه اقدامات درمانی و بستری اش در درمانگاه انجام می شود پسر این خانم مراجعه می کند و از ابتلای مادر به کرونا می گوید که دیگر دیر شده و علاوه بر خواهرم چند نفر دیگر از کادر درمان نیز به بیماری کرونا مبتلا می شوند.

عبداللهی ادامه داد: در بین کادر درمانی که مبتلا می شوند متاسفانه خواهرم به دلیل بیماری قلبی و دیابت به رغم اینکه به بیمارستان سلمان فارسی بوشهر منتقل و تحت مداوا قرار گرفت بی نتیجه ماند و به شهادت رسید.

وی ادامه داد: محمد مهدی تنها یادگار خواهرم زهرا هنوز با نبود مادرش کنار نیامده است و مدام بهانه اش را می گیرد. هنوز سه روز از شهادت خواهرم نگذشته بود که مادرم به دلیل بی تابی و ناراحتی زیاد سکته کرد و درگذشت و غم و اندوده ما را دو چندان کرد.

برادر شهیده عبداللهی در پایان افزود: مردم هم برای حفظ جان و سلامتی خودشان و هم کادر درمان امیدوارم اصول بهداشتی را در باره بیماری کرونا رعایت کنند. چرا که کادر درمان واقعا گناه دارند و با شهادت هرکدام خانواده ای برای همیشه داغدار و کودکی یتیم می شود. به جز مرحوم خواهرم زهرا 3 خواهر و برادر دیگرم نیز جزو کادر درمانی اند و ما مدام نگران سلامتی شان هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز