خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خبرداد:

راه اندازی اولین کتابخانه سیار استان قزوین در ایام کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۵۱۸

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین گفت: اولین کتابخانه سیار قزوین برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در مناطق محروم در ایام کرونا راه اندازی می شود.

فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین گفت: با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی، کتابخانه‌های عمومی استان نیز همپنان تعطیل هستند و ادامه فعالیت کتابخانه‌های عمومی منوط به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کروناست.

وی اظهار داشت: نهاد کتابخانه‌های عمومی با تلاش کارشناسان و کتابداران و به منظور اجرای رسالت خود که ارتقای شاخص های کتاب و کتابخوانی است، طی این مدت از ظرفیت فضای مجازی به خوبی استفاده کرده و همکاران ما ساعت دور کاری را با بارگذاری کتاب های صوتی پر می کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین  در این دیدار بر لزوم توسعه خدمت‌رسانی کتابخانه‌های عمومی در مناطق محروم و همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقاء سطح آگاهی عمومی، تاکید کرد و گفت: یکی از اهداف ما برای دسترسی عادلانه همه مردم به کتابخانه عمومی است ولی متاسفانه به دلیل کمبود اعتبارات همچنان در مناطق محروم دسترسی ها محدود  و یا به دلیل جانمایی غلط برای عموم مردم دشوار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز