معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر گفت: ساعت کاری دستگاههای اجرایی این استان از روز دوشنبه یکم تیر ماه تا اطلاع ثانوی، با هدف مدیریت مصرف انرژی و حفظ پایداری شبکه سراسری برق، از ساعت 6:30 صبح تا 12 ظهر تعیین شده است. مابقی ساعات کار موظفی کارکنان با تمهیدات لازم و از طریق ظرفیت دورکاری جبران خواهد شد.