خبرگزاری کار ایران

دور کاری

  • معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر گفت: ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی این استان از روز دوشنبه یکم تیر ماه تا اطلاع ثانوی، با هدف مدیریت مصرف انرژی و حفظ پایداری شبکه سراسری برق، از ساعت 6:30 صبح تا 12 ظهر تعیین شده است. مابقی ساعات کار موظفی کارکنان با تمهیدات لازم و از طریق ظرفیت دورکاری جبران خواهد شد.

  • ادارات در برخی شهرستان‌های استان خوزستان فردا سه‌شنبه دورکار شدند.

  • معاون توسعه مدیریت استانداری خبر داد:

    معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری همدان به تغییر ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان اشاره کرده و گفت: ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها، بیمه‌ها، شهرداری‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات دولتی، نهادهای عمومی غیردولتی این استان از روز شنبه 26 اردیبهشت ماه تغییر پیدا کرد.

  • معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان به آغاز موسم گرما و تغییر ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان اشاره کرده و در این خصوص گفت: ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان از روز شنبه 26 اردیبهشت ماه سال جاری تا اطلاع ثانونی از ساعت 7 تا 13 تعیین می‌شود.

  • معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی به تغییر ساعت کاری ادارات استان اشاره کرده و در این رابطه گفت: به منظور مدیریت بهینه مصرف انرژی، ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان از فردا یکشنبه 20 اردیبهشت ماه سال جاری تغییر می‌کند.

  • معاون توسعه مدیریت استانداری خبر داد:

    معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان نحوه فعالیت کارکنان ادارات در استان هرمزگان را تا بازگشت شرایط کشور به حالت عادی تشریح کرده و گفت: نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان از هفته پیش رو ابلاغ شد. در این راستا فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی این استان از روز شنبه 19 اردیبهشت ماه، با حضور 50 درصدی کارکنان و دورکاری 50 درصد دیگر تا اطلاع ثانوی اجرایی خواهد شد.

  • معاون توسعه مدیریت استانداری خبر داد:

    معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت: فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و بیمه‌های این استان از روز یکشنبه 20 اردیبهشت ماه تا اطلاع ثانوی از ساعت 7 صبح تا 13 برقرار خواهد بود.

  • روابط‌عمومی استانداری کرمان خبر داد:

    روابط‌عمومی استانداری کرمان با صدور اطلاعیه‌ای به تغییر ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان اشاره داشته و در این خصوص اعلام کرد: ساعات کاری ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌ها در استان کرمان از روز سه‌شنبه 15 اردیبهشت ماه سال جاری تا اطلاع ثانوی تغییر کرده و از ساعت 7:00 صبح تا 13:00 روزهای شنبه تا چهارشنبه اعلام می‌شود. دورکاری روزهای پنجشنبه همچنان تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

  • معاون توسعه مدیریت استانداری خبر داد:

    معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی به نحوه فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان اشاره کرده و گفت: نحوه فعالیت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان استان از روز شنبه 5 اردیبهشت ماه با حضور 100 درصدی کارکنان مشخص شده است.

  • معاون توسعه مدیریت استانداری خبر داد:

    معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان از روز شنبه 29 فروردین ماه سال جاری را تشریح کرده و گفت: از روزهای شنبه تا چهارشنبه حضور کارکنان در ادارات و دستگاه‌های اجرایی این استان به صورت 100 درصدی خواهد بود. دورکاری روزهای پنجشنبه به قوت خود باقی است.