خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

کمک مومنانه موجب همدلی و هم افزایی در جامعه شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۹۶۱

استاندار قزوین گفت: شیوع ویروس کرونا هرچند مردم را با چالش‌های جدی روبرو کرد اما کمک‌های مردمی در قالب رزمایش مومنامه باعث شد تا تمامی آحاد جامعه به هم نزدیک شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت‌اله جمالی‌پور در حاشیه برپایی نخستین رزمایش مومنانه استان قزوین اظهار کرد: ارزش‌های بزرگ، جامعه را می‌سازند و از آن صیانت می‌کنند و شیوع ویروس کرونا هرچند مردم را با مشکلاتی روبرو ساخت اما توانست بار دیگر ارزش‌هایی را که پیشینیان ما همواره  به آن توصیه می‌کردند بار دیگر در جامعه احیا و تقویت شود.

به گفته استاندار قزوین، امروز مردم میهن اسلامی ما هرچند با برخی مشکلات دست به گریبان هستند؛ اما همزمان با شیوع ویروس مرگبار و منحوس کرونا بار دیگر به یاری نیازمندان و مستمندان جامعه خود شتافتند.

جمالی‌پور تاکید کرد: بدون شک و به طور قطع برپایی رزمایش مومنانه در نهایت منجر به کارهای بزرگ‌تری در آینده خواهد شد تا جایی که این نوع رزمایش‌ها از سوی برخی افراد و نهادها از جمله نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به همراه سپاه پاسداران و سایر نیروهای مسلح، همه آحاد جامعه را به یکدیگر نزدیک‌تر ساخته و موجب وحدت و یکپارچگی در کشور و استان خواهد شد.

وی از رزمایش مومنانه به عنوان حرکتی در جهت انسجام بخشیدن به جامعه یاد کرد و گفت: برپایی چنین رزمایش‌هایی در نهایت به تهذیب قلوب می‌انجامد و باعث می‌شود تا ضعفا و نیازمندان احساس کنند در هر شرایطی برای آنان پشتیبانانی وجود دارد.

مقام عالی دولت در استان اظهار امیدواری کرد تا با بسیج همه امکانات و سرمایه‌ها، در روزهای دشوار با حمایت از اقشار آسیب‌پذیر بتوانیم شرایطی را پدید آوریم تا مردم از این شرایط سخت، سهل عبور کنند.

استاندار قزوین یادآور شد: قزوین استان اقتصادی و کشاورزی مهمی است و مردم آن نیز همیشه در صحنه حاضر بوده و هرچه در توانشان بوده، کمک کرده‌اند و ما به عنوان خدمتگزاران نظام، به خدمت رسانی خود در این منطقه از کشور افتخار می‌کنیم.

در نخستین رزمایش مومنانه سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) ۲۰ هزار بسته معیشتی شامل انواع حبوبات، شکر، ماکارانی، برنج، رب، قند و شکر، هر بسته به ارزش ۳۵۰ هزار تومان در سطح استان قزوین توزیع شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز