خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان:

مشاوران املاک قزوین برای رعایت سقف اجاره بهای مسکن بازرسی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۹۶۷

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: به منظور بررسی رعایت مصوبه میزان مجاز افزایش قیمت اجاره بها مشاوران املاک در استان قزوین بازرسی می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هوشنگ محمدی گراوند اظهار کرد: تعزیرات حکومتی قزوین در قالب تیم‌های مشترک با سازمان صنعت، معدن و تجارت برای بررسی رعایت مصوبه میزان مجاز افزایش قیمت اجاره بها که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ شده به گشت زنی از مشاوران املاک می‌پردازد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: براساس مصوبه ستاد ملی ملی کرونا ، افزایش اجاره سالانه موجرین در کلانشهرها حداکثر تا ۲۵ درصد، در شهرهای بزرگ تا ۲۰ درصد و در سایر شهرها تا ۱۵ درصد می باشد.

محمدی ادامه داد: در صورتی که مشاوران املاک این مصوبه را در تنظیم قراردادهای اجاره بها رعایت نکنند با آنها برخورد قانونی می شود.

وی عنوان کرد: همچنین یک شعبه در شورای حل اختلاف قزوین برای رسیدگی به تخلفات موجرین در این خصوص اختصاص یافته است.

این مسئول در ادامه با اشاره به افزایش قیمت برخی اجناس در بازار،گفت: باید توجه داشت که گرانی با گران فروشی متفاوت و ۲ مقوله جداست و گران شدن برخی کالاها ناشی از افزایش قیمت ارز و طلا بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یادآور شد: این دستگاه با هرگونه افزایش قیمت خارج از نرخ مصوب و گران فروشی با قاطعیت برخورد می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز