خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان:

8 گشت نوروزی تعزیرات در قزوین تخلفات صنفی را رصد می کند

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۹۳۵

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: تعزیرات حکومتی استان قزوین با هشت گشت فعال در ایام نوروز با هدف جلوگیری و برخورد با تخلفات صنفی به بازرسی و نظارت از اصناف می پردازد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هوشنگ محمدی گراوند اظهار کرد: تعزیرات حکومتی براساس روال هرساله خود در ایام نوروز تعطیل نبوده بلکه فعالیت های نظارتی خود را گسترش داده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش استفاده مردم از برخی اقلام بهداشتی، با هرگونه سوء استفاده های احتمالی در این خصوص با قاطعیت برخورد می کنیم.

محمدی ادامه داد: پرونده های مرتبط با گران فروشی و احتکار اقلام بهداشتی مقابله با کرونا در کم ترین زمان ممکن و بدون نوبت مورد رسیدگی قرار می گیرد.

وی افزود: در ماه گذشته بیش از ۳۰۰ پرونده تخلف در خصوص اقلام حوزه بهداشت و درمان از جمله زمینه گران فروشی، دپو و یا احتکار اقلام بهداشتی از سوی واحدهای صنفی ثبت و مورد رسیدگی قرار گرفت.

این مسئول در ادامه یادآور شد: در ماه پایانی سال گذشته بیش از هشت هزار و ۵۰۰ پرونده تخلف صنفی در تعزیرات حکومتی قزوین مورد رسیدگی قرار گرفت که هفت هزار و ۷۳۲ مورد آن در حوزه کالا و خدمات و سایر در زمینه قاچاق کالار و ارز و پرونده های مرتبط با بهداشت و دارو و درمان بوده است.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز