خبرگزاری کار ایران

شهردار بندرعباس خبر داد:

اجرای همزمان ۴ تقاطع غیرهمسطح در بندرعباس/ رفع مشکل نقاط آبگیر با اجرای پروژه‌های جدید

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۱۸۰

شهردار بندرعباس از اجرای همزمان چهار تقاطع غیرهمسطح در این شهر خبر داد و گفت: اجرای چند پروژه جدید طی سال جاری در راستای کاهش آبگرفتگی ناشی از بارندگی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا از بندر عباس، عباس امینی‌زاده در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی اظهار کرد: اتمام پروژه‌های نیمه تمام یکی از مهمترین اولویت‌های کاری در حوزه عمرانی است.

وی با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه های عمرانی، افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی چهار تقاطع غیرهمسطح شامل قدس، مهرگان، پیامبر اعظم(ص) و نایبند به صورت همزمان در حال انجام است.

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه ها کمک شایانی به صرفه‌جویی در زمان، بهبود عبور و مرور و کاهش ترافیک می‌کند.

امینی‌زاده گفت: در زمینه رفع نقاط آبگیر ناشی از بارندگی، طی سال‌های قبل اقدامات قابل توجهی صورت گرفته و در سال جاری نیز پروژه های مختلفی در همین زمینه اجرا می‌شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: در راستای این مسئله، ساخت چند کانال دفع آب‌های سطحی مانند کانال چهارراه مطهری، رسالت جنوبی و غیره طی سال جاری توسط معاونت عمرانی و شهرداری‌های مناطق انجام می‌شود.

گفتنی است شهردار بندرعباس به تازگی از عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح قدس تقاطع غیر همسطح مهرگان تقاطع غیر همسطح پیامبر اعظم اجرای دوربرگردان در بلوار شهید رجایی اجرای دوربرگردان در بلوار پاسداران و چند پروژه عمرانی دیگر بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز