خبرگزاری کار ایران

با تصمیم ستاد مبارزه با ویروس کرونا؛

بازار روزهای قزوین بازگشایی شدند

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۸۹۹

بازار روزهای قزوین با تصمیم مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا استان بازگشایی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، وحید مقدم‌سلیمی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا از اوایل اسفندماه سال گذشته، به دستور کارگروه سلامت شهرداری قزوین، بازار روزهایی تحت نظارت مجموعه مدیریت شهری تعطیل اعلام شدند.

وی با اعلام اینکه رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در فعالیت بازار روزها الزامی است، افزود: بازگشایی روزبازارها با تاکید بر ضدعفونی شدن محل‌های استقرار این اماکن توسط شهرداری قزوین، قبل از فعالیت دستفروشان، انجام می‌شود.

مقدم‌سلیمی با اشاره به اینکه فعالیت دستفروشان در بازار روزها نسبت به پیش از زمان آغاز این بیماری بسیار کاهش یافته، خاطرنشان کرد: در گذشته دستفروشان با توجه به اخطار و هشدارهای بهداشتی، جانب احتیاط را در تمامی موارد رعایت می‌کردند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین و سرپرست معاونت خدمات شهری با درخواست از مردم برای رعایت فاصله اجتماعی در جهت پیشگیری از شیوع کرونا، گفت: براساس تصمیم ستاد پیشگیری از کرونا استان قزوین، تمامی بازارچه‌ها و روزبازارهای محلی قزوین که از ۱۴ اسفندماه سال گذشته تعطیل اعلام شده بودند، با مصوبه جدید می‌توانند دوباره فعالیت خود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به خصوص فاصله گذاری اجتماعی، ادامه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز