خبرگزاری کار ایران

کاشت ۳۰۰ هزار اصله نهال درخت در شهر تبریز

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۲۸۶

شهردار تبریز از کاشت ۳۰۰ هزار اصله نهال در فاز اول طرح یک میلیون درخت در سطح شهر خبر داده و گفت: طبق وعده‌ای که سال گذشته به شهروندان عزیز داده‌ایم، فاز اول این طرح از امروز آغاز شد که بدین منظور چاله‌هایی در سطح شهر کنده شده است.

به  گزارش خبرنگار ایلنا،ایرج شهین‌باهر در گفتوگوی مجازی با خبرنگاران  ضمن اعلام مطلب فوق افزود: برنامه‌ریزی ما کاشت یک میلیون اصله نهال در سال ۹۹ است که بر اساس آن امسال به اندازه کل درختان تبریز، در سطح شهر درختکاری داریم.

وی ادامه داد: در کنار این طرح، بحث احداث پارک‌های محله‌ای را داریم که همانند سال گذشته تلاش می‌کنیم فراتر از برنامه تعیین شده عمل کرده و در این حوزه فعال باشیم.

وی عنوان کرد: سال ۹۹ را سال توسعه فضای سبز پایدار شهری معرفی کرده و با مصوبه شورای شهر تبریز ۵۰۰ میلیارد تومان برای تملک باغات و تکمیل و تجهیز آنها اختصاص داده‌ایم.  

شهردار تبریز از افتتاح هفت پارک محله‌ای در ایام پساکرونا خبر داد و خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲۳ پارک محله‌ای افتتاح و در اختیار شهروندان قرار دادیم و هفت پارک محله‌ای دیگر نیز آماده افتتاح بود که به دلیل وضعیتی که بیماری کرونا به وجود آورد، افتتاح آنها را به امسال و پس از شکست بیماری کرونا  موکول کرده‌ایم.

شهین‌باهر با اشاره به برگزاری جلسات و ارتباط مستمرش با مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر از طریق ویدئو کنفرانس تأکید کرد: تلاش ما این است که اجازه ندهیم مشکلات اقتصادی و مدیریتی ناشی از بیماری کرونا وقفه‌ای در فعالیت‌های شهری ایجاد کند و پیگیر پروژه‌های شهری همانند پل همسان، مسیرگشایی‌هایی چون اتوبان ولایت و پروژه پارک بزرگ و برگزاری به موقع مناقصات و همچنین زیبایی و تمیزی شهر نیز هستیم.  

وی در پایان صحبت‌های خود از شهروندان تبریزی خواست تا مدیریت شهری را در دستیابی به اهدافی که برای مردم و شهر زیبای تبریز برنامه‌ریزی شده‌اند، همراهی و دعا کنند تا با اجرای آن ها، بر زیبایی هرچه بیشتر  شهر بیافزاید.

این گزارش می افزاید : شهردار تبریز به علت ابتلا به کرونا قرنطینه خانگی تحت درمان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز