خبرگزاری کار ایران

معاون داوطلبان هلال احمر استان خبر داد:

اجرای پویش "سهم من از کرونا" در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۶۴۶

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین از اجرای پویش "سهم من از کرونا" به منظور جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی در استان قزوین خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، داود ارجینی با اعلام این خبر گفت: با شیوع ویروس کرونا در استان تعدادی از همشهریان و هم استانی‌ها تحت تأثیر قرار گرفته و امروز با مشکلات متعدد معیشتی و شغلی مواجه هستند.

معاون داوطلبان  هلال احمر استان افزود: با توجه به تأکید فراوان مقام معظم رهبری بر کمک‌های همدلانه مردم به این خانواده‌ها، پویش سهم من از کرونا توسط هلال احمر در استان اجرا می‌شود. 

ارجینی بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان با هماهنگی کارشناسان، صاحب نظران و تعدادی از نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد راهکارهای لازم برای اجرای هرچه بهتر پویش سهم من از کرونا را به منظور جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی از مردم مؤمن و انسان دوست استان بررسی کرد تا با همکاری و همراهی همه، کمک‌های قابل قبولی برای خانواده‌های متأثر از این بیماری، جمع آوری شود. 

وی ادامه داد: پویش سهم من از کرونا از طریق نرم افزار و شبکه‌های مجازی، الکترونیکی، گروه‌های مختلف و تشکل‌های مردم نهاد برای جمع آوری کمک‌های مردم اقدام کرده و به حمایت از همشهریان و هم استانی‌های آسیب دیده از این بیماری و مقابله با کرونا وارد عمل خواهد شد.

این مسئول از مردم نوع دوست استان درخواست کرد، همانند حوادث گذشته اینبار نیز به کمک هموطنان نیازمند و آسیب دیده از کرونا بشتابند و در این پویش مشارکت داشته باشند.

معاون داوطلبان هلال احمر استان عنوان کرد: شعب جمعیت هلال احمر در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی شامل برنج، روغن، ماکارونی، قند، چای، حبوبات، سویا و... است و همچنین هموطنان عزیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره حساب ٥٢٨٦٨٦٨٦٣٧ و شماره کارت ٦١٠٤٣٣٧٤٢٨٤٩٢٩٦٩ به نام خیران جمعیت هلال احمر استان یا شماره حساب ٩٩٩٩٩ نزد کلیه بانک‌ها واریز کرده یا از طریق کد دستوری #٢٨١١٢ در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز