خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل هلال احمر استان:

۲ هزار مسافر در ورودی های قزوین غربالگری شدند

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۴۹۵

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: تاکنون بیش از ۲ هزار مسافر به منظور جلوگیری از انتقال ویروس کرونا در ورودی محور‌های استان قزوین توسط نجاتگران و امدادگران غربالگری شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حسن آصفی اظهار کرد: از روز یکشنبه هجدهم اسفندماه تاکنون بیش از ۲ هزار نفر مسافر در ابتدای مسیر ورودی به شهرستان‌های استان مورد پایش قرار گرفتند و در این مدت ۱۵۲ امدادگر  هم  مورد ارزیابی قرار گرفتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اضافه کرد: در این طرح که با همکاری نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل بهداشت استان، در حال اجرا است، مسافران به محض ورود به حوزه استحفاظی استان توصیه‌های لازم در خصوص اهمیت قرنطینه و عدم خروج از منزل در شرایط بحرانی کنونی به دلیل شیوع بیماری کوئید ۱۹، را از نجاتگران مستقر دریافت می‌کنند، سپس با همکاری نیروی انتظامی به مبدا سفر خود بازگردانده می‌شوند.

 آصفی گفت: افراد مشکوک به ابتلا برای پیگیری وضعیت و ارائه خدمات درمانی مناسب بعدی به اداره کل بهداشت معرفی می‌شوند.

وی افزود: نظام آباد مقابل پلیس راه، میدان شورای پونک، عوارضی شماره ۱، مقابل پلیس راه، اقبالیه مقابل پلیس راه، میدان خلیج فارس، میدان تهران قدیم، ساختمان نظام مهندسی، ورودی شهر بوئین زهرا و آبیک، ورودی شهر قزوین از  سمت جاده قدیم و آوج میدان ورودی شهر مقر استقرار نیرو‌های امدادی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز