خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان:

قزوینی‌ها ۳۵۰ میلیون تومان برای مقابله با کرونا کمک کردند

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۴۸۱

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان قزوین گفت: مردم خیر استان ۳۵۰ میلیون تومان به حساب این مجمع برای برطرف کردن نیاز‌ها و اقلام ضروری بیماران و کادر درمان واریز کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد حسن شلویری با اشاره به کمک‌های نقدی برای بیماران کرونایی اظهار کرد: ۳۵۰ میلیون تومان تاکنون به کمک مردم خیرجمع آوری شده که با این اعتبار یک دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور)، دو دستگاه بای پپ (BIPAP) تنفسی، دستگاه ضدعفونی کننده، وسایل حفاظتی از جمله دستکش، ماسک، گان و مواد ضدعفونی خریداری و به دانشگاه علوم پزشکی قزوین تحویل داده شد.

شلویری با توجه به شیوع کرونا دراستان و نیاز مبرم بیماران به خدمات درمانی از همشهریان و خیران کمک خواست.

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان گفت: دستگاه دیالیز بیماران کرونایی به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان، پنج دستگاه تنفس مصنوعی ثابت هر یک به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان، ده دستگاه تنفس مصنوعی قابل حمل هر یک به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان و بیست تخت ویژه‌ی آی سی یو هر یک به مبلغ ۲۵ میلیون تومان از جمله تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی است.

وی اضافه کرد: چهار دستگاه الکتروشوک هر یک به مبلغ ۱۲۵ میلیون تومان، چهار دستگاه الکتروکاردیوگرافی هر یک به مبلغ ۱۵ میلیون تومان، بیست عدد تشک مواج هر یک به مبلغ ۱۰ میلیون تومان، بیست دستگاه پمپ سرم هر یک به مبلغ ۱۵ میلیون تومان، بیست پمپ سرنگ هر یک به مبلغ ۱۵ میلیون تومان و چهار عدد ترالی اورژانس هر یک به مبلغ ۸ میلیون تومان از دیگر تجهیزات ضروری بیمارستان‌های مرکز درمان کرونا است.

این مسئول از مردم خواست کمک‌های نقدی خود را به کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۰۰۰۱۵ و شماره حساب ۸۰۹۰۷۰۹۰۸۰۹۵ و یا شماره‌ی شبا ۳۰۰۱۳۰۱۰۰۰۰۰۸۰۹۰۷۰۹۰۸۰۹۵ نزد بانک رفاه کارگران به نام "مجمع خیرین سلامت استان قزوین" واریز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز