خبرگزاری کار ایران

جعفری خبرداد:

ممانعت از ورود 13هزار و 743 دستگاه خودرو به استان هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۹۹۰

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح محدودسازی تردد و کاهش زنجیره انتقال بیماری با ممانعت از ورود 13 هزار و 743 خودرو در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری گفت: به منظور پیشگیری از آسیب های بیشتر و جلوگیری از گسترش و قطع زنجیره این بیماری، طرح محدودسازی تردد از روز جمعه 8 فروردین ماه همزمان با سراسر کشور در استان هرمزگان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در ورودی شهرهای استان با حضور نمایندگان پلیس، بسیج، هلال احمر، طرح ممانعت ورود افراد غیر بومی به استان در حال اجراست.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه از ابتدای طرح تاکنون در مبادی ورودی 179 هزار و 634 دستگاه خودرو بررسی شده اند، اظهار کرد: در راستای این طرح 492 هزار و 867 نفر  بررسی شده اند.

سردار جعفری با بیان اینکه کلیه مبادی ورودی و خروجی فرعی بسته شده است و خودروهای غیر بومی نیز از کنار گذرشهرها استفاده و از استان خارج و از ورود به داخل شهرها خودداری کنند، تأکید کرد: از ابتدای این طرح تا کنون 13 هزار و 743 دستگاه خودرو برگشت داده شده اند.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: اجازه هیچگونه تجمع در بوستان‌ها و پارک‌ها و نوار ساحلی در 13 فروردین ماه داده نخواهد شد و از ساعت 5صبح تا ساعات 24 ، ممنوعیت هرگونه تردد از درب منازل اجرا و خودروهای متخلف مبلغ 500 هزار تومان جریمه و یک ماه توقیف خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز