خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی پلدختر خبر داد:

3 کشته و مجروح بر اثر سقوط پراید به رودخانه "کشکان"

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۵۸۳

فرمانده انتظامی پلدختر از 3 کشته و مجروح بر اثر سقوط پراید به رودخانه "کشکان" در استان لرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ همایون بخشی در این باره گفت: یک دستگاه سواری پراید به رانندگی یوسف شریفی که از خرم آباد به سمت پلدختر در حرکت بود در ۸ کیلومتری شمال پلدختر در پیچ روستای «گل گل» به رودخانه کشکان سقوط کرد.
 
وی افزود: بر اثر این حادثه که ساعت ۳ بامداد امروز دوشنبه ششم اردیبهشت ماه رخ داد، موسی زینی‌وند یکی از سرنشینان این خودرو جان خود را از دست داد و راننده و سرنشین دیگر با هویت نامعلوم مجروح شدند.
 
فرمانده انتظامی پلدختر خاطرنشان کرد: مجروحان این حادثه توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی پلدختر منتقل شدند.
 
سرهنگ بخشی افزود: خودرو و جسد فرد فوت شده بر اثر این حادثه درون آب رودخانه کشکان ماند که با کمک غواصانی از شهرستان دورود، نیروهای هلال احمر و آتش نشانی پلدختر خودرو از آب بیرون کشیده شد و این نیروها همچنان در تلاش برای پیدا کردن جسد هستند.
 
سرهنگ بخشی گفت: علت اصلی سقوط این خودرو از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.
 
بر اساس این گزارش، جاده پلدختر- خرم آباد پس از تخریب در جریان سیل هنوز از ایمنی لازم برخوردار نیست و در بسیاری از نقاط فاقد علائم ایمنی و گاردریل است؛ چند روز پیش نیز یک دستگاه خودرو سمند به علت عدم نصب علائم هشدار دهنده از پل تخریب شده بابازید در جاده پلدختر- اسلام آباد غرب به درون رودخانه سقوط کرد و راننده آن در دم جان باخت.
 
نیاز است مسئولان مربوطه برای جلوگیری از این گونه حوادث ناگوار نسبت به نصب علائم ایمنی و هشدار دهنده در مسیرهای تخریب شده از سیل در جاده‌ها توجه ویژه داشته و اقدام لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز