خبرگزاری کار ایران

ضدعفونی خیابان‌های اطراف حرم مطهر رضوی توسط تیپ زرهی ۲۱ امام رضا(ع)

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۶۴۶

فرمانده تیپ زرهی ۲۱ امام رضا(ع) گفت: امروز در قالب رزمایش، مدافعان سلامت تیپ زرهی اقدام به ضد عفونی خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی به مدت ۴۸ ساعت می‌کند.

به گزارش ایلنا از نیشابور سردار حسین سلیمانی در این خصوص افزود: در راستای منویات مقام‌ معظم رهبری هر اقدامی که باعث جلوگیری از شیوع کرونا شود یک حسنه و هر اقدامی که موجب شیوع آن گردد، یک سَیِعه است.

فرمانده تیپ زرهی ۲۱ امام رضا(ع) اظهار داشت: در این چارچوب نیروی زمین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تیپ ۲۱ زرهی امام رضا(ع) در نوبت‌های مختلف اقدام به گندزدایی معابر، اماکن و بیمارستان‌های نیشابور نموده و همچنین کادری از بهیاران و پزشک‌یاران را به استان گلستان اعزام کرده است.

فرماندار نیشابور نیز در این خصوص گفت: تیپ ۲۱ امام رضا(ع) در برهه‌های مختلف در مواقع بروز بحران‌ به میدان آمده و خدمات ارزنده‌ای را در سطح استان و کشور ارائه داده است.

علیرضا قامتی افزود: امروز هم در راستای مبارزه با ویروس منحوس کرونا مجموعه‌ای از تجهیزات و لجستیک این مجموعه برای گندزدایی خیابان‌های پیرامون حرم مطهر رضوی به مشهد اعزام می‌شود.

وی اظهار داشت: امیدواریم با انجام این اقدامات و همکاری شهروندان و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هرچه زودتر شاهد شکست چرخه انتقال کرونا ویروس باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز