خبرگزاری کار ایران

تشکر علم‌الهدی از رییس جمهور

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۸۵۵

در سفر اخیر رییس جمهور به مشهد درخواست دادیم که زمین شرکت نفت برای احداثاین زائرسراهای استانی در اختیار بنیاد زائر قرار گیرد که ایشان نیز قول بررسی دادند که در صورت موافقت همه زائرسراهای استانی در یک مکان احداثمی‌شود.

‌امام جمعه مشهد جهت تنظیم مصوباتی برای بهره‌برداری از ۱۰۷ پروژه در سال جاری از رئیس‌جمهور قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، منطقه خراسان، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در بازدید از زمین‌های پیشنهادی شهرداری مشهد جهت تحویل به استان‌ها برای احداثزائرسراهای ارزان قیمت اظهار کرد: در سفر رییس‌جمهور به مشهد درخواست کردیم که تجربیات دولت‌های گذشته تکرار نشود و مصوباتی داشته باشند که در کمترین زمان اجرایی شود که ایشان نیز مصوبات را به گونه‌ای تنظیم کردند که ۱۰۷ پروژه در سال جاری به بهره‌برداری برسد و من بابت این موضوع از رییس‌جمهور تشکر می‌کنم.

وی با بیان این‌که ۱۶ قطعه زمین برای ساخت زائرسراهای ارزان قیمت آماده تحویل به استان‌هاست، خاطرنشان کرد: تحویل زمین به استان‌ها برای ساخت زائرسراهای ارزان قیمت کار خیری است که از سوی شهردار مشهد در حال تحقق است.

امام جمعه مشهد با اشاره به این که امام رضا(ع) مدال مهمانداری خود را بر گردن شهردار مشهد انداخته است، ادامه داد: امروز چند قطعه زمین آماده مورد بازدید قرار گرفت که در حال حاضر با امکانات موجود فعلا امکان ساخت زائرسراهای همه استان‌ها در یک مکان وجود ندارد و باید به صورت پراکنده در مناطق نزدیک به حرم مطهر رضوی احداثشوند.

علم‌الهدی تصریح کرد: در سفر اخیر رییس جمهور به مشهد درخواست دادیم که زمین شرکت نفت برای احداثاین زائرسراهای استانی در اختیار بنیاد زائر قرار گیرد که ایشان نیز قول بررسی دادند که در صورت موافقت همه زائرسراهای استانی در یک مکان احداثمی‌شود.

امام جمعه مشهد با اشاره به برگزاری سمینار ائمه جمعه استان‌ها در روزهای ۱۸ و ۱۹ شهریورماه جاری در مشهد عنوان کرد: نمایندگان ولی فقیه ۱۶ استان که مقدمات تشکیل بنیاد زائر در استان خود را انجام داده‌اند در این سمینار حاضر هستند که ۱۶ قطعه زمین به آنان تحویل داده می‌شود.

وی اضافه کرد: لازمه تحویل زمین به سایر استان‌ها برای احداثزائرسراهای ارزان ‌قیمت استانی، تشکیل بنیاد زائر در آن استان‌هاست که بعد از تشکیل این بنیاد زمین سایر استان‌ها نیز به تدریج تحویل داده خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز