خبرگزاری کار ایران

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان یزد:

نانوایان از دریافت پول نقد خودداری کنند/ لزوم ضدعفونی روزانه محل کار

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۴۱۹

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان یزد گفت: مسئولان نانوایی‌ها با نصب صندوق یا کارتخوان از دریافت هرگونه پول کاغذی و فلزی خودداری کرده و محل کار خود را روزانه ضدعفونی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، حمید پایدار اردکانی با تاکید بر ممنوعیت دریافت پول نقد در نانوایی ها اظهار داشت: متاسفانه برخی مشتریان به جای کارت بانکی، اصرار بر پرداخت نقدی هزینه نان دارند که این امر موجب اختلال در خرید آرد نانوایان از کارخانجات می شود.

وی در خصوص اجبار نانوایان در خصوص عدم دریافت پول نقد در پی شیوع ویروس کرونا ادامه داد: به اتحادیه خبازان استان یزد تأکید شده که به اطلاع نانوایی ها برساند دریافت هزینه نان در این شرایط باید به صورت کارتی انجام شود.

مدیرکل غله استان افزود: متاسفانه هنوز برخی از خبازان یا شهروندان اصرار بر دریافت و پرداخت وجه نقدی نان دارند که این کار روند تأمین آردشان را با مشکل مواجه می‌کند.

وی تاکید کرد: اتحادیه همواره به نانوایان توصیه کرده در این شرایط از دریافت نقدی هزینه نان خودداری کنند، البته برخی نانوایان هنوز اقدام به نصب تابلو عدم دریافت وجه نقد در نانوایی خود نکرده اند.

مدیرکل غله استان گفت: مراکز پخت و پخش نان از محل های تجمع مردم هستند که در شرایط فعلی باید نانوایان و خود مردم برای تهیه نان موارد بهداشتی را رعایت کنند.

پایدار اردکانی افزود: هیچ برنامه‌ای جهت تعطیلی نانوایی ها وجود ندارد، بنابر این از مردم استان خواهشمند است از تجمع در نانوایی‌ها خودداری کنند. از نانوانی های سطح استان هم می خواهیم موارد ابلاغی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز