خبرگزاری کار ایران

افزایش موارد ابتلا به کرونا در استان یزد؛ 23 نفر فوتی و 290 مورد مبتلا

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۸۵۶

براساس اعلام ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد، 73 مورد جدید به شمار بیماران استان یزد اضافه شده که بر این اساس تعداد 290 نفر در این استان به این بیمار مبتلا شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، براساس اعلام رسمی وزارت بهداشت با بررسی افراد مشکوک به ابتلاء ویروس کرونا در استان یزد، تا ساعت ۱۴ روز شنبه مورخ بیست و چهارم اسفند ماه تعداد افراد قطعی مبتلا به این بیماری به ۲۹۰ نفر رسیده که بر اساس آخرین آمار ، ۲۳ نفر جان خود را از دست داده اند.

این آمار تا ظهر روز گذشته 217 نفر با 20 فوتی بود که شامگاه جمعه، 3 نفر به آمار فوتی های ویروس کرونا افزوده شد و آمار مبتلایان نیز امروز با جهشی عجیب همراه شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد افزایش ناگهانی موارد ابتلا در استان را زنگ خطری برای مردم اعلام کرد و از افزایش ۲۰۰ تخت دیگر برای بستری شدن بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستانهای این استان خبر داد.

محمود نوری شادکام افزود: با افزایش این تعداد تخت، ظرفیت تختهای بیمارستانهای استان برای بستری بیماران احتمالی مشکوک به کرونا به ۶۰۰ مورد رسید.

وی ادامه داد: شایسته است شهروندان جهت همراهی با کادر درمان استان ضمن رعایت مراقبت های بهداشتی از تردد غیر ضروری به شدت خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز