خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های یزد:

مردم از خدمات غیر حضوری بانک‌ها استفاده کنند

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۵۸۲

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های یزد بر لزوم رعایت نکات بهداشتی در مراجعه به بانک‌ها و استفاده از خدمات غیر حضوری بانک‌ها برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمد رضایی با تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی در مراجعه به بانک‌ها و استفاده از خدمات غیر حضوری، اظهار داشت: چند نفر از همکاران بانکی در سطح کشور به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا به رحمت خدا رفتند و تعدادی هم در حال حاضر آلوده هستند.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های بانکی برای انجام فعالیت‌های غیرحضوری فراهم است، افزود: تأمین زیرساخت‌های لازم برای انتقال وجه درون بانکی و شتابی، کارت به کارت، پرداخت قبوض از طریق بارکد خوان‌ها، پرداخت اقساط تسهیلات، استعلام برگه چک، خرید بسته‌های اینترنت و… با استفاده از سامانه‌های غیر حضوری، بخشی از اقدامات بانک‌ها برای رفع نیاز مشتریان بوده است.

رضایی با اشاره به افزایش سقف خود پردازها از ۲۰۰ هزار تومان به ۵۰۰ هزار تومان در روز افزود: تمدید خودکار کارت‌ های بانکی تا سه ماه و برخی دیگر اقدامات در راستای کاهش مراجعات مردم به بانک ها بوده است.

وی تصریح کرد: همکاران بانکی ما در سطح شعب پاسخگوی سوالات احتمالی شهروندان هستند لذا اگر سوالی هم در این خصوص دارند از همکاران ما به صورت تلفنی جویا شوند و اقدامات خود را غیرحضور انجام دهند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های یزد همچنین خواستار رعایت نکا بهداشتی از سوی شهروندان شد و افزود: توجه به دستورالعمل های بهداشتی و مواردی که مسئولان امر ارائه می دهند با ماندن در خانه قطعا زنجیره شیوع و ابتلا به ویروس کرونا را قطع خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز