خبرگزاری کار ایران

یک متخصص قلب وعروق در یزد :

بیماران قلبی - عروقی کرونا را جدی‌تر بگیرند/عاجزانه از مردم خواستاریم در خانه بمانند

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۸۸۱

متخصص قلب و عروق و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به وضعیت یزد در خصوص ویروس کرونا گفت: مردم به توصیه‎های پیشگیرانه توجه کنند به ویژه بیماران قلبی - عروقی کرونا را جدی‌تر بگیرند.

دکتر سیدمصطفی سیدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه اخبار مختلفی از کرونا در سطح کشور منتشر می شود اظهار داشت: مردم هنوز این موضوع را جدی نگرفته اند و اگر همچنان توجه نداشته باشند این موضوع به شدت غم انگیز خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ راهی وجود ندارد مگر اینکه زنجیره انتقال را بشکنیم و از شیوع آن پیشگیری کنیم ادامه داد: تنها راه قطع زنجیره انتقال این است که مردم در خانه بمانند و برای کارهای غیرضروری از خانه خارج نشوند.

این متخصص قلب و عروق با بیان اینکه کارهایی را که قابلیت انجام آن در منزل وجود دارد را مردم در خانه انجام دهند اضافه کرد: همه ما دوستان و عزیزانی داریم که برای سلامتی و حفظ جانشان اهمیت قائل هستیم لذا برای سلامت خودمان و آن ها بهترین راه این است که در خانه بمانیم.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا انتشار پذیری خیلی شدیدی دارد اظهار داشت: با توجه به درگیری تعداد بیشتری از افراد، قطعا برای بیماران قلبی-عروقی و سالمندان و بیماران تنفسی خطر بیشتری دارد.

سیدحسینی با بیان اینکه این نوع بیماران باید احتیاط بیشتری کنند تا دچار بیماری کرونا نشوند افزود: توجه به روش‌های پیشگیری شامل شست و شوی مداوم دست ها، حضور نیافتن در مراکز و مجامع عمومی و نزدیک نشدن به افراد دیگر به ویژه ماندن در خانه باید بیشتر مورد دقت قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز