خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی یزد:

هفته آینده، پیک شیوع کرونا در استان یزد/ افزایش فوتی های کرونا به 4 نفر

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۱۵۱

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به فوت یک بیمار کرونایی دیگر در ۲۴ ساعت گذشته در یزد گفت: هفته آینده، پیک شیوع کرونا در استان یزد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد محمدنوری شادکام اظهار داشت: یزد، میبد و اردکان جزء کانون‌های آلوده به کرونا در استان هستند و احتمالا هفته پیش رو یا 10 روز آینده پیک شیوع کرونا در استان باشد.

وی افزود: برای ارائه خدمات مطلوب به بیماران، ۷۰ تخت بستری و ۵ تخت آی سی یو به بیمارستان اردکان و یک بخش به طور کامل و ۵۰ تخت بستری، ۵ تخت آی سی یو و ۵ تخت اورژانس به بیمارستان امام جعفرصادق (ع) میبد درنظر گرفته شده است.

معاون درمان بیمارستان شهید صدوقی یزد ادامه داد: ۱۵۰ تخت هم در بیمارستان شهیدصدوقی یزد در نظر گرفتیم که با امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی که پیش بینی شده است این بیمارستان برای پوشش بیماران شهرستان‌های دیگر ظرفیت سرویس دهی به ۳۰۰ بیمار را داراست.

نوری شادکام با تأکید بر تلاش شبانه روزی پزشکان و پرستاران عنوان کرد: توصیه من به مردم این است که مراقبت‌های بهداشت فردی که مهمترین آن‌ها شست و شوی دست ها و عدم حضور در اماکن شلوغ است را جدی بگیرند.

وی با اشاره به بستری 510 نفر در استان یزد به دلیل مشکلات تنفسی در بیمارستانها و مراکز درمانی یزد افزود: این افراد حداقل یکی از علائم کرونا را دارند و تا مشخص شدن نتیجه آزمایش باید تحت نظر باشند.

نوری شادکام عنوان کرد: از این تعداد ۱۴۰ نفر درمان و ترخیص شده‌اند و جواب آزمایش تعداد دیگری نیز رسیده که آمار کرونایی های یزد را افزایش داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز