خبرگزاری کار ایران

ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا:

وضعیت یزد بحرانی است/ معذوریت استان یزد از پذیرش مسافران

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۱۴۸

ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اعلام کرد: به دلیل وضعیت بحرانی استان یزد در شیوع بیماری کرونا و نگرانی مدیران استان از تشدید این وضعیت، استان یزد با اعلام شرایط اضطراری از پذیرایی، ‌اسکان و اقامت مسافرین معذور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، بر اساس تصمیم ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، همه اماکن تاریخی، موزه ها، اماکن گردشی یزد تعطیل هستند و مراکز اقامتی، هتل ها، مهمانسراها، مهمانپذیرها و کمپ‌های گردشگری از پذیرش مسافرین خودداری کنند.

بر اساس اعلام این ستاد، امکان اقامت در بوم‌گردی های سنتی و خانه های مسافر نیز مقدور نیست و  هم‌وطنان عزیز به هیچ وجه استان یزد را به عنوان مقصد سفر انتخاب نکنند.

همچنین در مبادی ورودی استان نیز تیم های بهداشتی و غربالگری مستقر هستند و از ورود مسافرانی که کوچک‌ترین علائم بیماری داشته باشند، جلوگیری می‌شود.

به پلیس راه استان نیز دستور داده شده ‌است محدودیت‌های ترددی در مسیرهای ورودی به استان اعمال نمایند لذا مردم استان و شهر میراث جهانی یزد که از دیرباز به مهمان نوازی شهره بوده اند، پس از کنترل این بیماری در فصل تابستان با آغوش باز پذیرای گردشگران و هم‌وطنان عزیز خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز