خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان:

قیمت‌گذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در چارچوب مشخص باشد

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۸۴۶

استاندار سمنان گفت: قیمت‌گذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار برای واگذاری به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی براساس رویکردهای مشخص و قانونی باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا آشناگر روز شنبه در نشست بررسی نحوه واگذاری و قیمت‌گذاری زمین برای راه‌اندازی یک واحد تولیدی (کارخانه ارج) در منطقه‌ویژه اقتصادی گرمسار در سالن غدیر استانداری افزود: ساز و کارها برای واگذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار برای سرمایه‌گذاران در چارچوب‌های قانونی و طرح‌های تدوین شده یکسان باشد.

وی خاطر نشان کرد: برخی افراد در واگذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به جای حمایت از فعالان اقتصادی، بنگاه‌داری می کنند که این رویه‌ها به هیچ عنوان به نفع اقتصاد استان نیست و در چارچوب قانونی هرگونه رویه‌های غیرقانونی پیگیری می‌شود.

استاندار سمنان تصریح کرد: در نقاط مختلف استان در سمنان ، شاهرود، دامغان ، میامی، سرخه و آرادان زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان سمنان به معنای واقعی فراهم است.

آشناگر ادامه داد: برای گره‌گشایی از دغدغه نحوه قیمت‌گذاری واگذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار ، کارشناسان این منطقه و بخش خصوصی نشست‌هایی تا یک هفته آینده داشته باشند.

استاندار سمنان اضافه کرد: درصورت برطرف نشدن مشکلات ، کارشناسان بی‌طرف در سطح ملی و یا استان در چارچوب قانون برای قیمت‌گذاری زمین برای واگذاری به بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار اقدام خواهد کرد.

آشناگر تصریح کرد: باید به این نکته توجه داشت که منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در انحصار گروه و یا دستگاه خاصی نیست و با تمام وجود باید همکاری‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذار در این بخش انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز