خبرگزاری کار ایران

به منظور پیشگیری از شیوع کرونا انجام شد؛

ضدعفونی بخشداری و اماکن عمومی در جلیل‌آباد تهران

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۷۱۷

بخشدار جلیل‌آباد از اجرای عملیات گندزدایی و ضدعفونی ساختمان بخشداری، دهیاری‌ها‌، مدارس و سایر اماکن عمومی برای پیشگیری از شیوع "کرونا" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سید مصطفی قاسمی،بخشدار جلیل آباد گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با "کرونا ویروس" در شهرستان پیشوا و لزوم حفظ سلامت مردم، عملیات بهداشتی گندزدایی و ضدعفونی ساختمان بخشداری، دهیاری‌ها، مدارس و همه اماکن عمومی شهر و روستاها انجام شد.

وی افزود: با توجه به مقاومت بالا و انتشار سریع ویروس کرونا، عملیات گندزدایی در سطح شهر و روستاها به‌طور مستمر تا پایان دوران شیوع این بیماری ادامه خواهد داشت.

بخشدار جلیل‌آباد تصریح کرد: مبارزه با ویروس کرونا مستلزم همکاری و همراهی مردم و مسئولان است و در این بین دهیاران نقش ویژه‌ای در آگاه‌سازی روستاییان و کمک به ارتقای بهداشت محیط در روستاها دارند.

وی با بیان اینکه با همکاری بخشداری و دهیاری‌ها اطلاع‌رسانی درخصوص "کرونا ویروس" از طریق نصب بنرهای آموزشی در سطح روستاها صورت گرفته، گفت: خانه‌های بهداشت روستایی نیز برای ارائه خدمات در زمینه مقابله با کرونا آمادگی لازم را دارند.

قاسمی از مردم جلیل‌آباد خواست با رعایت توصیه‌های بهداشتی از گسترش این بیماری پیشگیری کنند و افزود: از فعالان دامپروری در روستاهای منطقه نیز می‌خواهم اصول بهداشتی را در ارتباط با دام و طیور مورد توجه قرار دهند.

 

منبع ایلنا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز