خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان خبرداد:

توزیع 9 تن مواد ضدعفونی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۷۷۱

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از توزیع 9 تن مواد ضدعفونی کننده در سطح بازار استان قزوین خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سعید نبیل در ستاد تنظیم بازار استان، افزود: تاکنون ۱۷ جلسه اصلی و ۲۳ جلسه فرعی تنظیم بازار و هشت طرح نظارتی صورت گرفته است و تا کنون ۵۰۰ فقره گشت مشترک و حدود ۱۲۷ هزار فقره بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شده است.

رئیس سازمان صمت استان همچنین از فعال سازی سامانه ۱۲۴ ویژه رسیدگی به شکایات از ساعت هفت صبح تا ۱۰ شب خبر داد و افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را به این سامانه گزارش کنند.

نبیل در ادامه همچنین به تشدید بازرسی از واحدهای تولیدی در مورد نحوه تامین و میزان موجودی محصولات بهداشتی و ضد عفونی کننده در استان اشاره کرد و گفت: در این طرح نظارتی، هفت پرونده امتناع از عرضه کالا و گرانفروشی تشکیل شد و ۲ واحد در این زمینه مهر و موم شد.

وی ادامه داد: از امروز اولین محموله مواد ضدعفونی کننده به میزان ۹ تن در سطح بازار استان توزیع خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: از شهروندان استان درخواست می‌شود با توجه به ایام پایانی سال در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به شماره ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش نمایند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز