خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان هشدار داد:

فروشندگان اقلام بهداشتی زیر ذره بین تعزیرات قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۵۱۳

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین به فروشندگان اقلام بهداشتی و درمانی در خصوص گرانفروشی و احتکار هشدار داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هوشنگ محمدی اظهار کرد: بدون چشم پوشی و برابر قانون در اسرع وقت با گرانفروشان و احتکارکنندگان اقلام بهداشتی و درمانی باتوجه به شیوع ویروس کرونا برخورد جدی می‌شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اضافه کرد: گشت‌های مشترک روزانه این اداره کل با دستگاه‌های ذیربط برای رسیدگی به گرانفروشی و احتکار ماسک، دستکش یکبار مصرف و کلیه اقلام بهداشتی و درمانی برگزار می‌شود.

محمدی افزود: تعزیرات حکومتی استان قزوین در این زمینه آماده رسیدگی و برخورد با تخلفات با قید فوریت است و هموطنان می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه t۱۳۵.ir به این دستگاه اعلام کنند.

وی ادامه داد: در این زمینه قیمت اعلامی اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت برای ما مبنا است و چنانچه سقف قیمت براساس کیفیت کالا‌های موجود در بازار مشخص باشد، قطعا با این تخلفات به طور قاطع رسیدگی می‌کنیم.

این مسئول بیان کرد: از کارخانه‌های تولیدی هم درخواست داریم تا الزامات قیمت گذاری کالا‌ها را رعایت کنند.

به گفته امحمدی، دو روز پیش متصدی یک واحد تجهیزات پزشکی به دنبال احتمال شیوع ویروس کرونا، ماسک و ژل شستشو را در یک انبار احتکار کرده بود که به دام قانون افتاد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت : این واحد صنفی تعطیل و پرونده آن برای رسیدگی به شعبه مربوط ارجاع داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز