خبرگزاری کار ایران

سرپرست تعزیرات حکومتی استان خبرداد:

اجرای طرح مبارزه با گرانفروشی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۴۰۳

سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین از اجرای طرح پیشگیری و مبارزه با گرانفروشی واحتکار در استان قزوین به مدت یک ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هوشنگ محمدی گفت: طرح پیشگیری و مقابله با گرانفروشی و احتکار ویژه قانون هدفمندی یارانه بنزین است برای برخورد قانونی با تخلفات و عوامل اخلالگر در نظم بازارکه از ۲۵ آبان آغاز شده است به مدت یک ماه ادامه دارد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان  قزوین افزود: در این طرح به پرونده‌های ارجاعی خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد و از همه ظرفیت‌های درون و برون سازمانی در این خصوص بهره خواهیم برد.

محمدی اعلام کرد: بیش از ۵ هزار پرونده در ۸ ماه امسال بررسی شد که از این تعداد ۴ هزار و ۵۳۹ پرونده در حوزه کالا و خدمات، ۳۱۵ پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و ۱۵۰ پرونده مربوط به بهداشت، دارو و درمان رسیدگی شده است.

به گفته او، بیشترین تخلفات در بخش صنفی استان درج نکردن قیمت و گران فروشی و در حوزه قاچاق کالا و ارز هم دخانیات و مانیر، بیشترین فراوانی را دارد.

این مسئول ادامه داد: متخلفان اقتصادی در این مدت به پرداخت بیش از ۲۲۶ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان از شهروندان درخواست کرد هر گونه تخلف اقتصادی را به شماره تلفن ۱۲۴ یا سامانه اینترنتی ۱۳۵ تعزیرات حکومتی اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز