خبرگزاری کار ایران

پرزحمت خبر داد:

ذخیره‌سازی 2 هزار تن میوه شب عید در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۰۰۲

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: در راستای تنظیم بازار استان 2 هزار تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال در قزوین ذخیره سازی شده است.

علی پرزحمت امروز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین افزود: میوه‌های ذخیره‌سازی شده شامل 800 تن سیب قرمز و زرد و هزار و 200 تن پرتقال است. توزیع میوه شب عید از امروز در بازار آغاز شده و شهروندان می‌‌توانند با مراجعه به غرفه‌های مستقر در سطح شهر، میوه مورد نیاز خود را خریداری کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اضافه کرد: بازرسان سازمان صمت قزوین بر توزیع میوه شب عید امسال، نظارت می کنند. توزیع سیب و پرتقال تا 29 اسفند ماه ادامه خواهد داشت و غرفه‌های منتخب در میادین اصلی شهر در تعطیلات نوروزی نیز به عرضه میوه خواهند پرداخت.

پرزحمت با بیان اینکه قیمت میوه شب عید در کمیته راهبردی استان نهایی شده است، گفت: قیمت هر کیلو سیب 60 هزار ریال و قیمت هر کیلو پرتقال 38 هزار ریال تعیین شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: بازرسان این سازمان در غرفه‌های عرضه میوه های شب عید مستقر هستند و شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند موضوع را با بازرسان یا شماره 124 در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز