خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان صمت سمنان خبر داد:

کمبود الکل در واحدهای تولیدی سمنان

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۰۷۱

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت : با توجه به شیوع ویروس کرونا کمبود الکل و مواد ضد عفونی در سطح استان سمنان حس می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی تشنه دل گفت: بازرسی از واحدهای تولیدکننده مواد ضدعفونی‌کننده و داروخانه‌ها به‌منظور جلوگیری از ایجاد جو روانی به‌طور جدی دنبال می‌شود.

وی یادآور شد: طی بازرسی‌های صورت‌ گرفته، با کمبود الکل به‌عنوان مواد اولیه در واحدهای تولیدی مواد ضدعفونی‌کننده مواجه شدیم.

رئیس سازمان صمت سمنان بیان کرد: برای رفع این مشکل، کمیته‌ای با محوریت دانشگاه علوم پزشکی و با حضور دستگاه‌های مرتبط در استان سمنان تشکیل و این موارد سریعاً پیگیری می‌شود. 

وی اظهار داشت: قیمت ۱۷ نوع کالای مصرفی مردم به نسبت سه ماه گذشته قدری افزایش پیدا کرده که این افزایش قیمت بدلیل تحولات بازار شب عید و همچنین دوری از فصل برداشت و قطع ارز نیمایی برای برخی محصولات است.‌

تشنه دل گفت: گرانی آهن آلات در استان سمنان دلیلی جز دلالی و بورس بازی ندارد و لازم است مراجع نظارتی و قضایی در این زمینه ورود جدی کنند.‌

رئیس سازمان صمت سمنان تصریح کرد : بمنظور پرهیز از احتکار و انبار کردن کالاهای مورد نیاز مردم استان ، میزان بازرسی ها  از نحوه توزیع کالا از مبدا تا مصرف کننده در این ایام تشدید شده است.

وی گفت: با عنایت به نگرانیهای مردم از انتشار ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از ایجاد فضای روانی و استرس ناشی از کمبود مواد ضد عفونی کننده و شوینده ، طی چند روز اخیر بازرسی از مراکز تولید کننده این مواد و همچنین داروخانه ها بشدت افزایش یافته است.

تشنه دل تصریح کرد: با محوریت دانشگاه علوم پزشکی و با حضور دستگاه‌های مربوطه و به منظور تامین ماده اولیه الکل برای مراکز تولید کننده مواد ضد عفونی کننده ، کمیته‌ای تشکیل و مقرر شده است تا رسیدگی به اینگونه موارد در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز