خبرگزاری کار ایران

عسگری مطرح کرد:

باید جلوی سوء استفاده افراد در مسائل بانکی گرفته شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۴۲۵

رئیس مجمع مشورتی توسعه استان خراسان رضوی گفت: این همه سوء استفاده افراد مختلف در بحث بانکی معنا ندارد و باید جلوی این عمل گرفته شود.

به گزارش ایلنا از مشهد،حجت الاسلام و المسلمین عسگری در جلسه مجمع مشورتی توسعه استان خراسان‌رضوی اظهار کرد: ما در شرایط خاص 40 سال بعد از انقلاب هستیم، انقلاب ما براساس یک مکتب فکری مرجع شیعه شکل گرفته و در زمینه های مختلف ممتاز و با سایر انقلاب های جهان فرق می‌کند. با وجود مرجعیت دینی، مکتبی و اسلامی بودن انقلاب، مردمی بودن و مردم سالاری دینی موجود مصداق آیه إن الذین آمنوا است.

رئیس مجمع مشورتی توسعه استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه مشکل جامعه ما از مدیریت میانه است، افزود: این همه سوء استفاده ها در بحث بانکی معنا ندارد و باید جلوی این عمل گرفته شود.

عسکری تصریح کرد: خوشبختانه افراط و تفریط در حوزه اقتصادی تاحدودی جلوگیری شده است و در جهت سیاسی می توان گفت موضوع کنونی، کمک به پیشرفت کشور است و خوشبختانه امروز مردم در همه صحنه‌ها سنگ تمام گذاشته اند.

وی افزود : ظرفیت مردم ما بالاست و در انتخابات پرقدرت پای صندوق های رای، دشمنان انقلاب را مایوس خواهند کرد. مردم ما همیشه پای انقلاب خود ایستاده اند و بر مشکلات غلبه می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز